Pannekaker i hjerter

Det skal så lite til for å glede andre, og i dag bestemte jeg meg for å gi kjæresten en skikkelig god start på dagen. Egentlig var det ikke så mye spennende i kjøleskapet, men det skal ikke så mye til for å trylle frem en god frokost. Pannekaker, kaffe og presset appelsinjuice ble frokosten, og frokosten ble mer enn godkjent. Jeg har som regel alltid banan i pannekakene mine, men de ble faktisk veldig gode uten også. Oppskriften jeg brukte i dag ser slik ut:

3 egg

4 ss sukrin

150 g havremel

30 g vaniljeprotein

1 ts vaniljepulver

3 ss mager vaniljekesam

0,5 dl vann

1 ts bakepulver

Pisk egg og sukrin godt sammen. Tilsett resten av ingrediensene og rør sammen, tilsett litt mer vann hvis du vil ha tynnere pannekaker. Jeg liker at de er tykke, og derfor bruker jeg litt mindre vann i oppskriften. Disse har jeg stekt i en hjerteform, for at de skulle bli ekstra fine. Slike former er så morsomme, og løfter frokosten et hakk. Ingen tvil om at disse pannekakene er laget med kjærlighet i alle fall!

Lenkene i innlegget er sponset




Jeg spiste selvsagt noen pannekaker selv også, det er jo så godt! Resten av lørdagen skal jeg bruke til litt jobbing, pluss at jeg skal få inn en god treningsøkt før det blir jentekveld senere. Finfin lørdag med andre ord! Håper alle dere får en flott dag også ♥

7 kommentarer

Siste innlegg