Fredagslykke i favorittskåla

Ingen tvil om at det er fredag her i huset! Tacoen er allerede spist, jeg blir virkelig aldri lei av det. Dagens lunsj ble denne herlige skåla med taco, jeg er så glad i avocado og masse ost til.  Så har jeg blitt storfan av tacolefsene fra Buer, det er jo så dårlig plass i speltlompene! Så for å få plass til alt jeg har lyst på bruker jeg heller disse lefsene, de smaker jo mye bedre også. Litt dyrere, men det er virkelig verdt det til fredagskosen synes jeg.


Jeg kjenner allerede gårsdagens styrkeøkt i beina, og er veldig glad for at jeg har treningsfri i dag. Økta jeg kjørte i går så slik ut:

Knebøy 4 x 10, 40 kg

Bulgarske utfall 3 x 12, 6 kg

Ettbeins strake markløft 3 x 8, 10 kg

Pullthrough 3 x 10,  37,5 kg

Skråbenk med manualer 3 x 10. 16 kg

Paloffpress 3 x 8

Jeg synes ettbeins strake markløft er en veldig god øvelse, som tar godt! Stå rett opp og ned med en kettlebell i hver hånd. Flytt vekta di over på det ene beinet, som står godt plantet i bakken. Løft det andre beinet, samtidig som overkroppen går fremover. Se for deg at kroppen skal være i en rett linje fra hodet og ned til tærne. Returner til utgangsposisjon, og gjenta 8-10 ganger per bein.

Genser fra Better Bodies / sko fra Reebok (sponsede lenker)

I helga har jeg faktisk nesten ingen planer, og det synes jeg er fantastisk godt!  Sender et stort fredagssmil fra meg til alle dere♥

9 kommentarer
    1. Sååå fiin mage! Du e så flink t å trena! E sjøl gravid og du e et forbilde for meg! Kje minst alle dei deilige oppskriftene du friste med! Hoho. Ha ei riktig så god helg !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg