Høstforelskelse

Jeg vet det er mange som ikke er så glad i høsten, men for meg er den uten tvil en av de beste årstidene vi har.  Den er bare så utrolig koselig, med alle de fine fargene og den fantastiske luften. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men lufta er mye friskere og skarpere på høsten.  Akkurat derfor er det enda mer fristende å ta på seg joggeskoene, og komme seg ut i skogen. Selv om det kanskje er litt kaldere, og kinnene blir knallrøde etterpå er det jo så godt å komme hjem til varmen etter en tur ute i høstlufta. Hvis været skulle bli for ille er det en god grunn til å holde seg inne, og den tiden kan jo brukes på en treningsøkt. Enten hjemme eller på gymmet, så kan en kose seg i sofaen med et pledd og noe varmt å drikke etterpå. Nå er det vel også sånn at det er ikke noe som heter dårlig vær, bare dårlige klær. At det var kaldt ute stoppet ikke meg og Guapo fra å få en utrolig fin tur i går i alle fall!

Ullgenser og pannebånd fra Kari Traa / dunvest fra Röhnisch / tights fra Craft / sko fra Adidas (sponsede lenker)

Jeg er rett og slett litt forelsket i denne årstiden, og er så glad for at vi har så mye igjen av den enda ♥

5 kommentarer
    1. Veldig enig med deg! Og hva dårlig vær angår, så ser det (nesten) alltid verre ut innenfra, enn hvordan det faktisk oppleves når man er ute! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg