Rent rundt & mellom

Annonse

Etter at jeg ble gravid har jeg lagt merke til at kroppen forandrer seg på utrolig mange måter. Hormonforandringene i kroppen påvirker utrolig mange ting som jeg aldri har tenkt over før. En av tingene som kan påvirkes er tannkjøttet, og det har jeg merket i aller høyeste grad. Jeg blør mye hver eneste gang jeg pusser tennene, og sammen med mye oppkast er det klart at dette ikke legger til rette for god tannhelse. Derfor har jeg blitt mye mer bevisst på dette akkurat nå, det er jo viktig å ta vare på helsa i hele kroppen! I stedet for å velge tannkrem etter smak velger jeg heller nå etter hva den gjør for meg. Nyheten Solidox Rene Tenner Rundt & Mellom er en avansert tannkrem med Clean Between formulering og mikrogranularer. Tannkremen kommer grundig til rundt og mellom tennene, og fjerner effektivt bakterier og plakk. Når denne også smaker godt er det ingenting som er bedre enn det!




Nå er det selvfølgelig ikke bare gravide som bør tenke på dette, jeg har bare blitt ekstra oppmerksom på det nå. Og kanskje jeg igjen får noen av dere der ute til å bli mer oppmerksom på god tannhelse også, det er viktig uansett alder. Vi skal jo tross alt ha tennene våre hele livet, og da trengs det en sunn munn! Så velg Rene Tenner Rundt & Mellom med super kvalitet, og husk pussing både morgen og kveld dere! Det var mandagsoppfordrigen min til alle dere, håper starten på uka blir helt fantastisk ♥
 

5WJtMCtIZG8

8 kommentarer
    1. Hei Nora!
      Tannkrem (uansett hvilken type) kan aldri erstatte tanntråden. Selv om tannkremen lover å fjerne plakk mellom tennene, er det kun mekanisk fjerning av plakk som faktisk fungerer. Tannkremen fjerner ikke bakterier og plakk som ligger ned mot tannkjøttet mellom tennene, her er det bare tanntråden som fungerer.

    2. Slenger meg på kommentaren til tannlegestudenten her ovenfor, dette er helt riktig! Det er flott at du har blitt mer oppmerksom på tannhelse, og det er veldig bra at du skriver om det 😊 Kanskje klarer du å få flere oppmerksom også! Men som tannlegestudenten over skriver, så kan ingenting erstatte tanntråden. Så husk den også! 😊
      Ha en fortsatt vidunderlig søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg