Superøkt og hverdagsfavoritt

I dag hadde jeg en superbra økt! Kanskje var det på grunn av at jeg spiste både sushi og smågodt i går, eller så ble jeg kanskje ekstra motivert av den superflinke PT-kunden jeg hadde rett før økta. Uansett ble treningen kjempegod, selv om jeg bare brukte 45 minutter på den. En trenger nemlig ikke å være flere timer på gymmet for  å få en god treningsøkt, det er viktig å huske på! Jeg kjenner at beina mine begynner å stivne allerede, økt jeg kjørte så slik ut: 

Knebøy 4 x 6 reps

Good mornings 3 x 10 reps

Bulgarske utfall 3 x 8 reps

Glutebridge med strikk 3 x 10 reps

Pull-through 3 x 12 reps

Genser fra Kari Traa / tights fra Röhnisch (lenkene i innlegget er sponset)


Jeg har fått flere kommentarer på at jeg alltid lager så fancy middager. Sannheten at de er ikke alltid fancy, men middagen her i huset må være sunn og smake godt. Det er ikke alltid jeg har tid til å lage fancy retter, og det er heller ikke alle dager jeg føler meg superkreativ i matveien. Da er det greit å ha enkle favoritter som går igjen, og denne er en av dem. Stekt karbonadedeig sammen med løk, paprika og tomat servert med kokt brokkoli, fullkornsris og hvitløkskesam. Dette tar kanskje et kvarter å lage, og er perfekt for hektiske hverdager. Nå er det riktignok lørdag, men den er fortsatt hektisk så da ble dette løsningen i dag.

Helt til slutt vil jeg bare tipse dere om at det er ryddesalg hos sponsor X-life nå, her kan dere sikre dere mange godbiter til en rimelig penge! Klikk på bildet under for å komme til salget. Nå skal jeg dra for å se NM sammen med noen venninner, og heie på flotte, flinke atleter. Ha en super lørdag da dere!

5 kommentarer
    1. Hei fine Nora – et lite spørsmål. Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, ca 4 uker på vei. Trener mye styrke, og favoritten min er hip thrust med vektstang. Bruker å løfte mellom 60-100kg. Er dette en øvelse jeg bør kutte helt ut nå som jeg er gravid, eller går det greit med litt mindre vekt? 🙂

    2. Tusen takk for mattipset! 😀 Det enkle er ofte det beste! Mulig jeg ikke har lett ordentlig, jeg finner nemlig ikke fullkornris i store pakninger slik som jasminris osv kommer i. Kun de posjonspakkene, noe jeg som student synes blir litt dyrt i lengden. Fullkornris smaker så mye bedre enn vanlig, hva bruker du her? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg