Tirsdagstrening & klar for nye utfordringer

Favorittgenser fra Kari Traa / gravidtights fra Boob ( sponsede lenker)

Sånn ser et fornøyd ansikt etter trening ut! Det kjennes nemlig så bra ut på trening for tiden, og det er virkelig den beste følelsen som finnes. Det programmet jeg har satt opp til nå er veldig basic, så nå føler jeg jeg kan ta det ett steg videre. Derfor skal jeg bruke kvelden på å sette opp treningsprogram, både til coachingkunder og meg selv. Jeg er virkelig klar for å utfordre meg selv litt mer på trening, og jeg gleder meg til å kunne vise dere mange nye øvelser også. Jeg bruker mye tid på å varme opp godt før trening, og i dag kjørte vi knebøy på bosuball som en av oppvarmingsøvelsene. Jeg har faktisk ganske dårlig balanse, så her fikk jeg prøvd meg skikkelig. Hele kroppen må kobles inn, og jeg kjente virkelig at kjernen måtte jobbe for å holde meg stabil gjennom øvelsen. 


Jeg avslutter hver økt med en mageøvelse, og en favoritt hos meg. Start i pushup-posisjon over to kettlebells. Flytt vekten over til den ene kula, og dra den andre opp slik dere ser på bildene under. Her skal det være minst mulig rotasjon, noe som virkelig krever at magemusklene jobber! Jeg bruker 12 kilo i denne øvelsen, og det synes jeg er mer enn nok.


 Håper dere har en supersporty tirsdag!

7 kommentarer
    1. hva slags størrelse har du i kari traa genseren 🙂 stå på vidre under grvidteten. har akuratt vært der . belønningen i slutten er ubesrkivelig 🙂

    2. Hei, kjære du! Og god søndag forresten 😀 Jeg er innom på min daglige runde av faste blogger jeg leser, og når jeg er her inne tenkte jeg at jeg kunne gi deg et aldri så lite tips. Jeg er absolutt ikke en fan av å reklamere for meg selv på andre sine blogger, og det er heller ikke det jeg ønsker å gjøre nå. Det eneste jeg vil er å gi deg et lite tips om konkurransen jeg snurret i gang på bloggen min i dag. Der får alle premie, og vinneren får en stor goodiebag med masse jentestasj! Ta gjerne turen innom og delta! Ellers ønsker jeg deg en fantastisk fin søndag videre. Stå på med bloggingen!

    3. Hei!
      Hvordan str har du i tighsten? Jeg er er halvveis i graviditeten nå, og sliter med å finne treningstighst… Denne såg jo bare skikkelig digg ut!! 🙂

    4. Hei Nora, vet du om den mønstrete tightsen er mindre gjennomsiktig enn den sorte? Bestilte en i str S men den er jo omtrent som en strømpebukse og helt uaktuell å gå på trening med :/ Gikk du evt opp en str når du kjøpte den?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg