Superøkt og laksesalat

I dag hadde jeg ei super treningsøkt! Det er lite som slår den godfølelsen jeg får når jeg drar hjem fra gymmet etter en sånn økt. Dere vet når ting bare klaffer, kjennes bra og det løsner litt med vektene. Jeg har jo jobbet meg ganske rolig oppover den siste tiden, og helt ærlig har det vært litt kjedelig. Det har selvføgelig vært helt fantastisk å komme i gang igjen, men det er ikke like gøy å løfte små vekter som store. Jeg skynder meg sakte, men kjenner likevel at nå begynner ting å løsne skikkelig! Dgens økt så slik ut:

Sumo markløft 3 x 8, 50 kg

Ettbeins hip thrust med kjetting 3 x 10 per fot

Nedtrekk 3 x 8, 41 kg

Sittende roing 3 x 10, 36 kg

Sittene skulderpress 3 x 10, 12 kg

Stående sidehev 3 x 12, 5 kg 

Ettbeins hip thrust er virkelig en super øvelse, og jeg setter spesielt stor pris på den nå om dagen! Det er nemlig klin umulig å ta vanlig hip thrust med stang og balansepute over denne magen. Den svir godt uten vekter også, men ekstra godt tar den med ekstra belastning i form av kjetting. Gravid eller ei anbefaler jeg dere å prøve denne øvelsen, den er nemlig helt utrolig god!

Tights fra Luciaven (-30%) / vest fra Better Bodies / kompresjonssokker fra Reebok / sko fra Inov-8 (sponsede lenker)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vel hjemme var laks det jeg hadde aller mest lyst på. Jeg prøver å spise mye næringsrik mat på ettermiddag og kveldstid nå, i og med at det blir dårlig på formiddagen. En god laksesalat er så godt, spesielt med fetaost til. Alle dager jeg ikke spiser laks tar jeg omega-3, slik at jeg får i meg den daglige dosen. Men laks kunne jeg nesten spist hver eneste dag, så ikke dette godt ut kanskje?



Mettende er det også, så nå skal jeg legge meg langflat på sofaen resten av kvelden og se på Narcos med kjæresten. Nyt resten av søndagskvelden folkens ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg