hits

Superkt og laksesalat

I dag hadde jeg ei super treningskt! Det er lite som slr den godflelsen jeg fr nr jeg drar hjem fra gymmet etter en snn kt. Dere vet nr ting bare klaffer, kjennes bra og det lsner litt med vektene. Jeg har jo jobbet meg ganske rolig oppover den siste tiden, og helt rlig har det vrt litt kjedelig. Det har selvfgelig vrt helt fantastisk komme i gang igjen, men det er ikke like gy lfte sm vekter som store. Jeg skynder meg sakte, men kjenner likevel at n begynner ting lsne skikkelig! Dgens kt s slik ut:

Sumo marklft 3 x 8, 50 kg

Ettbeins hip thrust med kjetting 3 x 10 per fot

Nedtrekk 3 x 8, 41 kg

Sittende roing 3 x 10, 36 kg

Sittene skulderpress 3 x 10, 12 kg

Stende sidehev 3 x 12, 5 kg

Ettbeins hip thrust er virkelig en super velse, og jeg setter spesielt stor pris p den n om dagen! Det er nemlig klin umulig ta vanlig hip thrust med stang og balansepute over denne magen. Den svir godt uten vekter ogs, men ekstra godt tar den med ekstra belastning i form av kjetting. Gravid eller ei anbefaler jeg dere prve denne velsen, den er nemlig helt utrolig god!

Tights fra Luciaven (-30%) / vest fra Better Bodies / kompresjonssokker fra Reebok /sko fra Inov-8 (sponsede lenker)

Vel hjemme var laks det jeg hadde aller mest lyst p. Jeg prver spise mye nringsrik mat p ettermiddag og kveldstid n, i og med at det blir drlig p formiddagen. En god laksesalat er s godt, spesielt med fetaost til. Alle dager jeg ikke spiser laks tar jeg omega-3, slik at jeg fr i meg den daglige dosen. Men laks kunne jeg nesten spist hver eneste dag, s ikke dette godt ut kanskje?





Mettende er det ogs, s n skal jeg legge meg langflat p sofaen resten av kvelden og se p Narcos med kjresten. Nyt resten av sndagskvelden folkens♥

2 kommentarer

Hva slags krydder har du brukt?

Skriv en ny kommentar

bloglovin Matprat