Balsam for sjelen

Vet dere hva, jeg har faktisk ikke løpt på to måneder! Det føles bare helt feil for meg nå, kroppen er tung og pulsen skyter rett til himmels av ingenting. Når jeg ikke synes det gir meg den samme gleden lenger, så bytter jeg bare treningsform denne perioden. Trening skal nemlig være gøy, føles bra og gi følelsen av mestring. Derfor er det styrketrening som er hovedfokuset mitt akkurat nå, sammen med gode turer ute i skogen. Det er så godt for både kropp og sjel å være ute i naturen!  All trening er bedre enn ingen trening også, så selv om du ikke har energi til ei superøkt kan du knytte på deg skoene og komme deg ut i marka. Høsten er en av de fineste årstidene synes jeg, og jeg ønsker den hjertelig velkommen. Luften blir ekstra frisk og god, sammen med alle de nydelige fargene. Jeg gleder meg bare av å tenke på det!

Boblevest fra Röhnish / ullgenser fra Kari Traa / tights fra Boob / sko fra Reebok (lenkene i innlegget er sponset)

Smilet avslører kanskje hvor fornøyd jeg er med gravid-tightsen min, den er så behagelig! Faktisk digger jeg hele kolleksjonen fra Boob, med supersmarte plagg for gravide og ammende.  En annen nyhet jeg trodde jeg kom til å digge ble en nedtur, jeg gledet meg nemlig som en unge til å smake den nye skyr & cottage cheese som har kommet i butikkene. Det ble kveldsmaten etter tur, og jeg synes ikke den var noe å skryte av. Den for all del ikke fæl, men ikke kjempegod heller. Jeg gir den også minus for sukkerinnholdet, og spiser heller vanlig skyr og cottage cheese!

På turen spiste Guapo litt for mye gress, og var så omteksom at han spydde rett på gulvteppet. Jeg må vel bare bli vant til å tørke gulp, så da kan jeg like gjerne starte med hundespy allerede!

6 kommentarer
    1. Fin tankegang – gjør det du føler for! Freshe bilder av deg, og smilet ditt er alltid like smittende 😀
      Høsten er og blir min favoritt-årstid, lufta er ekstra frisk og temperaturen er sånn passe! Og så er det deilig å komme inn om kvelden og kose seg med en kopp varm sjokolade, etter en tur i skogen..

    2. Så flott du er Nora!! Jeg blir skikkelig motivert av deg! Som deg har jeg en liten spire i magen, og selv om jeg er få mnd på vei, så har jeg est ut litt for mye allerede! Føler meg antifresh. Vet det hjelper å trene, så nå skal jeg investere i en god thights jeg også! Er den du har på bildet bare behagelig, eller holder den litt på plass også? Jeg tenker på om foreks celulitter vil vises i gjennom? :O Ikke at du har det, men du kan kanskje si litt om hvilket stoff det er 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg