Trening med papsen og babybump

God kveld alle sammen!  I dag gjennomførte jeg ei superkjapp treningsøkt, men all trening er bedre enn ingen trening. Det er så mye du får gjort på bare 30 minutter, hvis du bare plukker de rette øvelsene. Baseøvelser som trener store muskelgrupper og supersett er gode alternativer, d kan du få trent gjennom hele kroppen på kort tid. Jeg var med pappa på senteret han trener på i dag, for å vise han teknikk i forskjellige øvelser. Jeg rakk å få inn en halvtime med trening selv også, og en øvelse jeg er glad i er atomic pushups i slynge. Det er en øvelse satt sammen av pushups og kneetucs. Start i plankeposisjon med beina i slynge, før du går ned i en pushup. Press deg opp igjen og dra direkte beina samlet under deg. Deretter strekker du beina helt ut igjen, og går ned i en ny pushup. Pass på å hold en rett rygg hele tiden, her er det vitkig å ikke svaie i korsryggen. Øvelsen er faktisk tyngre enn man skulle tro!

 tights fra Röhnisch / sko fra Adidas (sponsede lenker)



En annen ting som er vanskelig er å dra beina godt under meg nå, magen begynner nemlig å komme i veien! Den begynner å bli skikkelig stor nå, ingen tvil om at det er en baby der inne. Tightsen jeg har på er seriøst den mest behagelige jeg eier, og den har god stretch så den passer forhåpentligvis noen måneder til!


Takk for økta, verdens beste papi ♥

22 kommentarer
    1. Så fin mage! 😊 kjøpte nettopp den samme tightsen, og syntes den var heeelt fantastisk. 😃 jeg er faktisk like langt på vei som de og har termin i februar, så det er ekstra gøy å følge med deg for tiden. 😊👌🏼
      Ha en fin søndagskveld! Klem

    2. TS: tusen takk 😀 Og så gøy å høre, synes det er så morsomt å høre at det er så mange andre som er gravide også! Føler liksom vi går gjennom det sammen 🙂

    3. Kjempe fin gravidmage og kropp 🙂 Jeg har termin i slutten av jan og merker at kroppen forandrer seg mye og magen blir ikke mindre. Men tenk på det som skjer i kroppen vår, det er jo helt utrolig å tenke på. Masse lykke til videre og håper du fortsetter å legge ut bilder fra hvordan hverdagen din er nå.

    4. Du er kjempefin! Håper du fortsetter å dele graviditeten og personlige ting som tanker osv., og at du fortsetter å blogge! ☺️

    5. Hei! Ser at de selger tightsen i str s/m og l/xl. Hvordan er den i str? Eg bruker til vanlig m (er nå gravid i uke 9) , så eg er usikker på om eg skal gå for s/m eller l/xl?:)

    6. Nina: jeh har s/m og synes den sitter helt perfekt! Hvis du vil bruke den hele svangerskapet så er kanskje l/xl mer rett, men jeg tror jeg kan fortsette å ha denne tightsen noen måneder til. Helt utrolig stretchy og klemmer ingen plass 🙂

    7. Vær stolt over magen, det er ei helt fantastisk tid. Eg har gått gravid 4 ganger og tatt magebilder kvar fjerde veke. Kjempekjekt å ha i ettertid. Du er kjempeheldig som klarer å trene. Nyt magen og treninga💙

    8. Du stråler! <3 Jeg ble så glad når du var ærlig og la ut om forandringene du har hatt med kroppen etter graviditeten! Jeg har selv vært veldig aktiv på treningsfronten og kostholdet fra januar av, og i mai begynte en liten spira å vokse i meg. Jeg klarte ikke den samme intensiteten lengre, og fikk et annet forhold til mat. Selv om jeg ikke har spist noe særlig til godis og lignende, så kom kiloene på. Og derfor ble jeg så glad når noen andre og var ærlige om det! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg