Pasta med ostesaus

Ny dag – ny middagsoppskrift! Denne skal jeg ikke ta æren for selv, den er nemlig tatt rett ut av middagsheftet til Strongbody. Noen ganger er det greit at andre har gjort tenkingen på forhånd, og dette ble virkelig en innertier. Først  setter du pastaen på koking, jeg bruker alltid fullkornspasta. Deretter steker du grønnsaker, jeg brukte brokkoli, gulrot, løk og paprika i dag. Når grønnsakene har fått stekt tar du de ut av panna og steker kyllingfilet. Du kan selvfølgelig også bruke skinke eller andre typer kjøtt om du heller ønsker det. Når kyllingen er ferdig gjennomstekt heller du grønnsakene opp i panna igjen, lar det steke litt sammen og tilsetter det krydderet du ønsker. På den tiden dette tar skal pastaen være ferdigkokt. Hell av vannet og rør inn magerost fra Kavli, og vips har du pasta med ostesaus klar til servering! Hvem trodde at pasta med ostesaus kunne være så sunt som dette? Ikke jeg i allefall!




Dette er bare noe av det man kan spise og fremdeles få fantastiske resultater med coaching fra Strongbody, uansett målsetning. Under har jeg lagt med et par eksempler på hva rett kosthold og styrketrening kan gjøre med kroppen! Er du interessert i coaching så kan du legge igjen eposten din i kommentarfeltet, så sender jeg en epost med info om hvordan coachingen fungerer!

42 kommentarer

Siste innlegg