Sjøluft & lave skuldre

Nå er jeg i skikkelig helgemodus. Det får jeg alltid når jeg er på Frøya, det er så fint og fredelig her. Været har vært litt ruskete frem til nå, men endelig ble det blå himmel. Det ble både jeg og Guapo glad for, ingenting er som frisk sjøluft! Nå skal vi ut på tur sånn at vi får rørt oss litt før 50-årsdagen til tante ikveld. Jeg vet ikke med dere, men jeg hater å holde drikkeflaske i hånden når jeg går på tur. Jeg liker best å ha hendene fri, og derfor synes at det nye turbeltet til Kari Traa er helt perfekt! Plass til mobil, nøkler, prooteinbar og selvfølgelig drikkeflaske mens vi er ute på tur.

Fargerik fleecegenser her / tights her / drikkebelte her (sponsede lenker)




Det passer midt i blinken med en gåtur, før jeg skal ordne meg til bursdag samtidig som jeg koser meg med nøtter og smågodt. Nå er det virkelig lave skuldre og helg!

3 kommentarer
    1. Håper du får en super fin helg Nora!❤️❤️ Du er så inspirerende når det kommer til trening og kosthold, virkelig et forbilde😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg