Sen trening, takk & tilbud

Først og fremst må jeg si tusen hjertelig takk til dere alle sammen, det var så gøy å lese alle gratulasjonene fra dere!  Jeg koste meg utrolig mye med å lese de, og smilte fra øre til øre. Jeg har gjort mitt beste for å skjule graviditeten med store hettegensere og gamle bilder på bloggen, men nå kan jeg endelig dele alt med dere. Som dere vet har jeg tatt treningen med ro og skyldt på ryggen, når det i realiteten også har vært mye på grunn av babyen i magen. Jeg er selvsagt for et aktivt svangerskap, men det er kanskje tiden for maksløft og maratontrening. Men jeg koser meg likevel på trening, og kjenner at kroppen blir sterkere for hver dag som går! Kveldsøkta i dag så slik ut:

Sumo markløft 3 x 10, 40 kg

Nedtrekk 3 x 8, 41 kg

Sittende roing 3 x 8, 36 kg

Benkpress 3 x 8, 40 kg

Sittende skulderpress 3 x 8, 10 kg

Stående sidehev 3 x 10, 4 kg

Tights fra 2XU / genser fra Better Bodies / sko fra Reebok (lenkene i innlegget er sponset)


Treningen min er litt senere enn vanlig til om dagen, jeg er nemlig steindårlig tidlig på dagen. Derfor er jeg delvis sykemeldt, men prøver å jobbe så mye som mulig. I tillegg har jeg fått ødem, som betyr at jeg har ekstremt mye vann i kroppen. Ikke engang kjærestens sokker passer lenger, så nå må jeg ut for å kjøpe strørrelse 45 i sokkker. Støttestrømper har jeg også kjøpt meg, så dere kan tro jeg føler meg som en 70-åring om dagen! Men jeg vet at alt blir verdt det i februar når den lille kommer.


Selv om det er sent på dagen må jeg tipse dere om tilbudet hos X-life, nemlig 25% på et valgfritt produkt! Jeg for min del må shoppe mye om dagen, da det aller meste begynner å bli for smått. Jeg kan uansett garantere at bloggen ikke kommer til å bli omgjort til en typisk mamma-blogg, det er det mange andre som er flinke på. Jeg skal holde meg til mat og trening, så det er bare å følge med videre. Ha en fortsatt flott kveld da dere!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg