Kveldstrening og chiapudding

20.08.2015 - 23:19 7 kommentarer

Det blir litt senere blogging og trening enn vanlig nå om dagen, det er nemlig så mye som foregår. Men å komme seg på trening sent er bedre enn ingen trening, og i denne økta ble faktisk skikkelig god. Jeg merker at kroppen repsonderer bedre og bedre på styrketreninga, og det er så godt! I dag kjørte jeg en litt annen variant av pusupsene mine, i stedet for å ta de på slynge tok jeg de på stang. Jeg synes det er så tungt!

Fantastisk god tights fra Röhnisch / genser fra Kari Traa / sko fra Adidas (sponsede lenker) 




Etter trening sto chiapudding klar i kjøleskapet, det er så godt! Denne varianten er laget av 200 ml kokosmelk,2 toppede ss chiafrø og 1 ts vaniljepulver som røres godt sammen. La det stå i kjøleskapet  i 3-4 timer eller over natten hvis du har mulighet. Så er det bare å toppe med det du har lyst på, ferske bær, nøtter eller frukt. Da er denne herligheten ferdig, proppfull av næring og med fantastisk god smak!

7 kommentarer

Anne

21.08.2015 kl.12:17

Nam, det ser digg ut. Akkurat det jeg var ute etter nå :-)Takk for oppskrift og håper du får en smashing helg!!

Mona

21.08.2015 kl.21:42

Hei!

Ville bare si at du er så nydelig, og du virker så ekte! Liker virkelig å lese bloggen din.

Ha en super kveld videre!

22.08.2015 kl.09:50

hei! Tenke bare å si hvor glad jeg er for at du blogger😄 om det er noe jeg ønsker svar på ang.trening eller mat går jeg bare innpå bloggen din aå finner jeg det! Du e superflink😄 jeg lurte på om du har et bra treningsprogram for armer/overkropp man kan gjøre uten å dra på treningssenter. I jobben min har vi ikke alltid tilgang på det da vi er langt unna sivilisasjon og treningssentre noen uker av gangen.

Anne

22.08.2015 kl.10:21

Du e rå! Digger bloggen din og slle oppskriftene, og hver gang jeg trenger inspirasjon til treningsøkter eller oppskrifter er det ditt arkiv jeg blar igjenom.

Men så lurte jeg på noe, har nettopp kjørt den challenge du hadde for noen måneder siden om 50 km på en uke. Og så lurte jeg på om du ikke kunne kjøre noe lignende bare med mage/kjernemusklatur. Jeg _hater_ å trene det, men det er jo såå viktig. Så jeg tror det hadde vært supergøy med en sånn challenge.

Uasett så bare stå på akkurat sånn du gjør nu, du e en evig favoritt blogg :-D

23.08.2015 kl.08:41

Når skal du delta på trihatlon hvordan går det med treningen

Fitnessnora

23.08.2015 kl.09:39

Anonym: Kommer et innlegg om det til uka :D

Pauline

23.08.2015 kl.18:42

Hei Nora!

Jeg lurte på om du kunne ha laget et innlegg om trening når ryggen ikke samarbeider? Har selv slitt med ryggen i snart ett år og har funnet mye inspirasjon fra deg som også har vært plaget med ryggen! Hadde vært kult om du hadde samlet litt øvelser og gitt dine råd/erfaringer i et eget innlegg? :)

Og den chia puddingen så bare kjempegod ut, den må jeg prøve! Ha en fin dag:)

Pauline

Skriv en ny kommentar

hits