En dårlig økt er bedre enn ingen økt

Den treningsøkta jeg hadde i dag var faktisk ikke så mye å skryte av. Lite piff, lite kontakt og egentlig bare en lite god økt. Men vet dere hva? Det er faktisk helt greit! Det er ikke alle økter som kan være kanongode, ikke alle gjennomføres i såkalt “beastmode,” men det viktigste er at det gjennomføres. All trening er bedre enn ingen trening, husk det! Så om du bare har tid til 20 eller 30 minutter – bruk den tiden du har og gjør det du kan. Det er nemlig ikke optimale forhold hele tiden, og uten de dårlige øktene setter man ikke like stor pris på de gode. Uansett om økta ikke var topp kan jeg vise dere en mageøvelse jeg synes er super, som dere ser på bildene under.

Tights fra 2XU / genser fra Better Bodies (sponsede lenker)

Start med beina på en bosuball, og hendene på bakken i pushups posisjon. Dra annenhvert kne så nærme motsatt albue som du får til. Denne er faktisk tyngre enn den ser ut til 🙂 Selv om økta ikke var tipptopp trenger en sliten kropp næring likevel, og hva er vel bedre enn norske jordbær og vannmelon? Jeg føler jeg må nyte det så lenge sommeren er her, før jeg vet det er vel begge favorittene borte fra butikkene.


 Nå skal jeg ta tidlig kveld, lade batteriene og satse på en enda bedre økt i morgen!

2 kommentarer
    1. Kjempeflott at du løfter fram poenget med at ikke alle økter trenger å være i “beastmode”! 🙂 man har uansett gjort noe bra for helsa ved å velge aktivitet framfor sofaen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg