Cravings og proteinkaffe med kokos

Det er få ting som slår en god iskaffe på sommeren. I stedet for å kjøpe på butikken kan du faktisk lage den selv, med akkurat de smakene du vil. Denne gangen har jeg laget en helt ny variant, inspirert av Stongbody-matplanen. Bland  20 gram sjokoladeprotein med kokosmelk, her har jeg brukt 100 ml. Kok opp bittelitt vann, og tilsett ønsket mengde pulverkaffe. Jeg brukte to toppede teskjeer, husk å rør den godt ut i det varme vannet. Hell kaffe i blandingen med kokosmelk og protein, og tilsett iskaldt vann. Rør godt og topp gjerne med litt kanel, så er den klar for å nytes! Har du isbiter kan de med fordel tilsettes også, men den her ble virkelig god.

Innlegget inneholder sponsede lenker


Det er lørdag og jeg sliter skikkelig jeg cravings, ikke på mat eller godis med på nesten alt fra Kari Traa! Den nye kolleksjonen er så fantastisk fin, og jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal bestille. Her er noen av mine favoritter, disse plaggene vil lyse opp treningshøsten!

Svart genser her / Fargerik fleecegenser her / Lilla regnparkas her /  Løpejakke her / Fleecejakke her / Tights finner dere her / Oransje genser her

Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, det er så deilig med rolige helger synes jeg. Lader batteriene 100% opp til en ny uke!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg