Strongbody!

Nå om dagen skjer det mange store og spennende ting i livet mitt, og jeg gleder meg veldig til å fortelle dere alt! Noen kort må jeg holde inntil brystet et liten stund til, men jeg har noe fantastisk bra å dele med dere denne mandagen. I tillegg til PT-timene mine på HIT har jeg drevet med nettcoaching i ca. et år nå. Det har gått veldig fint, men jeg er en type person som jobber best med et team rundt meg. Når man er flere som brenner for det samme er det så lett å motivere hverandre, ta lærdom av hverandre og spille hverandre enda bedre enn hva man var alene. Sånn har jeg det i jobbsammenheng fra før, men altså ikke når det kommer til nettcoachingen. Ikke før nå. Fra i dag er jeg nemlig så heldig å bli en del av Strongbody-teamet, som har drevet med coaching i tre år. Mennesker som er fulle av kunnskap om trening og kosthold, og som har fantastiske resultater å vise til med kundene sine. Jeg har allerede snappet opp noen gode tips fra måten Strongbody bygger matplanene sine på, og dere kommer nok til å se mange gode oppskrifter hentet fra deres matplaner på bloggen fremover! Både trening og kosthold skreddersys til hver enkelt person, og mange tror diettplaner inneholder kjedelig eller lite mat. Det kan jeg avkrefte med en eneste gang, sjekk bare disse bildene som er tatt rett ut i fra en Stongbody-matplan:

Tenk at en kan spise så mye godt, og fortsatt få resultater som på bildet over. Jeg slutter aldri å bli overrasket over hvor mye man faktisk kan forandre kroppen sin ved hjelp av trening og kosthold, det finnes faktisk nesten ingen grenser. Har du lyst på mer info angående coachingen så send meg en epost på nora@strongbody.no, eller legg igjen eposten din i kommentarfeltet så sender jeg en PDF med all informasjonen du trenger. Hilsen en smørblid og nybakt Strongbody-coach!

99 kommentarer

Siste innlegg