3/3 og metime

I dag var det klart for den tredje og siste økta som står på treningsplanen min. Nå ligger altså hele programmet ute, så om det er noen nybegynnere der ute eller kanskje flere med ryggskader kan det være fint å starte opp med. Jeg har iallefall storkost meg på trening denne uken, og nettopp det er så viktig! Trening skal nemlig være gøy, selv om det er tungt. Økta i dag så slik ut:

Knebøy 3 x 10, 22,5 kg

Glutebridge med strikk 4 x 15, 20 kg

Pullthrough 3 x 10, 23 kg

Lårcurl på ball 3 x 10

Benkpress 3 x 8, 25 kg

Paloffpress 4 x 10 hver side

Tights og singlett er begge fra 2XU (alle lenkene i innlegget er sponset)

 Jeg har ikke bare kost meg med trening i dag, men jeg hatt mange timer med egentid også. Lørdagsmorgen og frisørtime på Glimt, det blir ikke stort bedre enn det. Jeg har extensions fra Hairtalk, det har jeg hatt i nesten tre år nå. Det er tapeextensions som er utrolig skånsomme mot håret, og kvaliteten på håret er utrolig bra. Når mitt eget hår vokser tas festene bare ut, og festes høyere opp slik dere ser på bildene under. Håret jeg har nå satt jeg på rett før Blogawards i januar, og det er like fint enda. Behandler du håret fint kan du ha det samme settet med hår lenge før det trenger en utskiftning. Hår er som alt annet det også, tar du godt vare på det holder det lenger. Jeg var hos de flinke folkene på Glimt bli ny studio dag, og følte meg faktisk som ny når jeg gikk ut døra. Utrolig hvor mye hår kan ha å si! Jeg er så happy med hairtalk og ikke minst med fargen, at smilet ikke kunne holdes tilbake.

Når jeg i tillegg har nok ei økt som føltes veldig bra, ja da kan jeg absolutt ikke klage på livet! Jeg som aldri trener med løst hår måtte bare gjøre det i dag, så fornøyd! Da har jeg vel all rett til å ta en skikkelig selfie med speilreflekskamera i god bloggstil denne lørdagen. Nå venter jentekveld og sushi – ha en superduper lørdag alle sprekinger

3 kommentarer
    1. Hei! Hvor ofte vasker man løshår når man trener nesten hver dag og svetter MYE?😅😅😅
      Fin du er👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg