Sushi & shopping

Lenkene i innlegget er sponset


Hei dere! I dag har jeg ikke vært helt i form, og da frister det lite å stå på kjøkkenet og lage mat. Derfor ble det også i dag takeaway sushi, det slår liksom aldri feil. Selv om det ikke gjør formen særlig bedre gjør maten iallefall jenta og smaksløkene glade, ikke verst bare det. Jeg synes 18 biter er helt perfekt, da blir jeg virkelig god og mett.  Resten av kvelden skal jeg ligge langflat på sofaen, for i morgen venter en ny uke og nye muligheter. Jeg har store planer om å begynne på det nye treningsprogrammet mitt i morgen, så jeg håper jeg våkner i toppform igjen. En annen ting som hjelper når man ikke er helt i slaget er litt trøsteshopping, og nå har det kommet så utrolig mye fint! Jeg har lagt til og slettet varer fra handlekurven min sikkert 10 ganger allerede, men jeg klarer ikke å bestemme meg for om det rosa eller blå settet dere ser under er finest?

Singlett i både rosa og blå til kr 399,- finner dere her / Singlett fra Adidas  til 449,- her / Treningssko fra Adidas til kr 899,- her / Tights i rosa og blå til kr 449,- finner dere her / Anti-shake tights til 899,- her / Løpesko fra Reebok til kr 1999,-  her


Nå skal jeg se et par episoder av Arrow før jeg skal ta tidlig kveld. Jeg har snart sett alle episodene, så om noen har tips til en super serie er det bare å hyle ut i kommentarfeltet. Ønsker dere alle en super søndagskveld, lad opp til ei ny og sporty uke!

11 kommentarer

Siste innlegg