Granola & grilldress

Granola er utrolig godt, uansett tidspunkt på dagen. Mange forbinder det kanskje med frokost, men for min del passet det perfekt akkurat nå. Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb, og trenger bare litt rask energi fø jeg skal ut på tur med Guapo. De frokostblandingene en får kjøpt i butikken inneholder ofte mye undøvendig sukker, derfor velger jeg heller å lage min egen granola. Den smaker jo utrolig mye bedre også, så da er det ingen grunn til å la være å prøve. Oppskriften på granola har jeg postet litt tidligere, og den finner dere ved å klikke her. Den eneste forskjellen jeg har gjort denne gangen er å tilsette 2 dl havregryn i tillegg, og granolaen ble like god som alltid! Sammen med blåbær, ei stor skål biola og en varm kopp kaffe ble dette et perfekt lite måltid før turen.

Innlegget inneholder sponsede lenker




Guapo må jo få seg en langtur hver dag, og i går slo jeg til med en skikkelig grilldress som turantrekk! Man får kanskje ikke de beste assosiasjonene til ordet grilldress, men denne synes jeg faktisk var skikkelig kul. Jeg følte at jeg lyste opp løypa til Geitfjellet, ingen tvil om det!

Jakke, tights og løpesko fra Adidas / Caps fra Kari Traa


Jeg slo til med noen pushups på slutten også, for å få svettet litt ekstra. Ryggen kjennes bedre og bedre, og fra neste uke skal jeg faktisk begynne med styrketrening igjen! Jeg har jo selvfølgelig trent litt styrke og opptreningsøvelser de siste månedene, men nå skal jeg altså komme i gang med et systematisk treningsprogram igjen. Jeg gleder meg utrolig mye, det skal bli så godt! Ikke minst gleder jeg meg til å dele øvelser og tips med dere igjen, og ikke bare bilder av mat + løpeturer. Nå skal jeg komme meg ut døra, ha en super onsdag alle sammen!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg