Frøyahelg & maraton

God kveld! Denne helgen har gått alt for fort, sånn er det når man koser seg. Vi har vært på Frøya og feiret mamma sin 50-års dag, og feiringen ble utrolig vellykket. Jeg hadde store planer om å ta mange bilder i løpet av helgen, men jeg endte opp med bare noen få på minnekortet. Jeg har kost meg sånn at jeg rett og slett glemte det bort, så bra har helgen vært. Det eneste som ikke var bra var badetemperaturen, for selv om vi er kommet langt ut i juni kan jeg ikke si at det fristet med en svømmetur!


Innimellom all kosen har det selvsagt vært litt trening også, i går ble det en løpetur på 16 kilometer. I tillegg til intervaller skal jeg ha en langkjøring i uka frem til 19 september – da blir det nemlig helmaraton! Det var ca 50/50 med kommentarer fra dere om hva jeg skulle velge både her på bloggen og instagram. Det endelige valget tok jeg faktisk under Topp7, da en god kamerat lovte å løpe maraton med meg hvis jeg bestemte meg for å gjennomføre. Det er ca 1,5 år siden jeg begynte å løpe, og nå har jeg faktisk blitt skikkelig glad i det. Så jeg gleder meg virkelig til å gjennomføre Oslo maraton! Det jeg merker når jeg løper mye er at jeg blir veldig sulten, og da er det viktig å fylle på med nok og riktig mat. Som dagens lunsj ute i sola, perfekt etter trening!



Med unntak av litt frukt og nøtter er faktisk dette det eneste måltidet jeg har hatt tid til å spise så langt i dag, nå er jeg skubbsulten og magen roper etter mat. Heldigvis står kjæresten på kjøkkenet og lager ferdig en enorm porsjon med taco til oss, det er nemlig like godt på en søndag også.

2 kommentarer
    1. Du som er hundeelsker kan ikke du linke til underskriftskampanjen til å stanse yulins hundefestival? Jo flere som signerer jo bedre, og hvis dine lesere signerer og deler på face så er det jo supert. Du har mulighet til å bidra å hjelpe flere hundeliv. Selv om det er en treningsblogg.

    2. Anonym: jeg har allerede delt både på Facebook og instagram for å få folk til å signere. Det er det mest grusomme jeg noensinne har sett, og jeg har ille ord for hvor kvalm den festivalen gjør meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg