Tropiske pannekaker og postergirl

Først og fremst må jeg bare si tusen hjertelig takk for alle tipsene jeg fikk på gårsdagens innlegg! Nå gleder jeg meg enda mer til sommerferien, heldigvis er det bare to små uker igjen 🙂 Jeg håper været i nord er bedre enn her, vi er nemlig ikke velsignet med mange solskinnsdager her i Trondheim. Det hjelper aldri å klage på været, så da lager jeg heller en litt mer tropisk vri på pannekakene mine. Kan jeg ikke se sola så kan jeg iallfall smake den! Det du trenger er følgende:

3 egg

3 bananer

1 mango

200 g havregryn

1 ss smeltet cocosa

400 ml kokosmelk

60 g vaniljeprotein

 1 ts bakepulver

1 salt

Mos bananene med stavmikser, og tilsett resten av ingrediensene. Bland godt, og stek de på middels varme i panna. Bruk gjerne litt cocosa i stekepanna også, så blir smaken enda bedre og stekingen enklere. Denne oppskriften er stor, og holder minst til to personer. Jeg toppet mine pannekaker med noen ekstra bananskiver og kokosflak.



Pannekaker er så sunt at det like gjerne kan spises til middag som til frokost, lunsj og kvelds. Dette ble min middag i dag, lettvint og full av god energi. Så må jeg bare fortelle dere noe morsomt, i går var jeg i  Trondheim sentum med lillesøstra mi – og plutselig hang det en plakat av meg utenfor gymmet hvor jeg jobbber. Jeg ante ingenting om det, og hadde heller ikke sett bildet før. Først ble jeg litt nervøs, men bildet ble jeg faktisk fornøyd med så da var det helt greit at det hang der! Morsom opplevelse å plutselig gå forbi sitt eget tryne midt i byen! Bildet ser dere under, og nå skal jeg ut på tur med Guapo slik at vi kan gå forbi plakaten igjen. Neida, joda.

Ha en super torsdagskveld!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg