Blåmandag og rosa smoothie

Hei dere! Det skjer heldigvis ikke så veldig ofte – men i dag har jeg en skikkelig blåmandag. Jeg våknet litt for sent, glemte både husnøkler og bankkort da jeg stresset avgårde til jobb, mistet 500-lappen jeg hadde i jakkelomma, det har regnet i hele dag og det gjør vondt fordi jeg har mistet halve neglen på pekefingeren min. Jeg vet at alt dette er småiting som ikke betyr noe, men enkelte dager er bare litt blå. Akkurat som denne mandagen. Ingen kan være happy go lucky absolutt hele tiden, og absolutt alle har dager man ikke føler seg helt 100%. Heldigvis er det sånn at alt kan snu, og det kan denne dagen også! Selv om det regner og er grått ute tok jeg på meg headsettet og regnjakka før jeg gikk ut med Guapo. Vel hjemme laget jeg en stor smoothie – og plutselig føltes ikke denne mandagen så ille likevel.

Lenkene i innlegget er sponset


Denne herlige smoothien består av en boks mager kesam, en banan, en pose frosne jordbær og en dl konsentrert Funlight med bringebærsmak. Sistnevnte kan sløyfes, men jeg synes det gjør smoothien ekstra god! Gjerne topp med noen friske bær, og i mine øyne er ikke en smoothie komplett uten sugerør. Etter å ha slurpet i meg denne rosa smaksbomben følte jeg meg mye bedre, men fortsatt ikke helt på topp. Derfor måtte jeg ty til det som alltid gjør meg glad, nemlig shopping av nye treningsklær. Det begynner jo å gå mot sommer (selv om vi ikke ser noe til den her i Trondheim) og jeg elsker at det har kommet så mye med farger på! Sjekk bare disse herlige nyhetene:

Singlett fra Adias kommer i både rød og grå / Singlett fra Better Bodies / tights fra Adidas / tights fra Casall / Shorts fra Röhnisch 

 


Etter litt nettshopping er humøret betraktelig mye bedre, og jeg kjenner meg mer og mer som den gladjenta jeg er igjen. Mine beste tips på en blåmandag er altså tur, smoothie og nettshopping. Selv om jeg har slike dager veldig sjeldent vil jeg gjerne høre hva deres beste tips for å lokke frem smilet på slike dager er? 🙂

6 kommentarer
    1. Gi meg selv litt “slakke” og ta godt vare på meg selv. Besøke noen. Lage noe godt (samtidig sunt, og bra for kroppen) til middag 🙂 Gå en tur i skogen eller ved havet. Generelt gjøre noe som er positivt og som gjør at det løfter dagen litt. Trenger ikke å være store ting 🙂 Akkurat hva som kan løfte din dag, og som gjør deg godt, er det bare du som vet.. 🙂

    2. Kunne du tenke deg å lage en “Shorts-guide” tilsvarende den du har laget tidligere bare om tights?:) Det hadde hvertfall jeg satt pris på!

    3. Ingvild: Det var ikke en dum ide, det kan jeg se om jeg får til 🙂 Har ikke så utrolig mange akkurat nå faktisk, så jeg må nok bestille litt fler selv også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg