Min type lørdagsgodt

Endelig lørdagskveld! Jeg synes som alle andre at det skal være rom for ekstra kos i helgene. Godteri og sjokolade spiser jeg ekstrem sjeldent, kanskje en gang annenhver måned. Grunnen til det er rett og slett for at jeg ikke har behov for det oftere, det er jo så utrolig mye annet godt å velge i! En typisk lørdagskveld for meg ser akkurat ut som denne, med frukt, bær og vaniljekesam. Det er så utrolig godt å dyppe ulike typer frukt i vaniljekesam, det blir jeg aldri lei av! Så elsker jeg alle typer nøtter, spesielt yoghurtnøtter. Sistnevnte er ikke akkurat supersunt, derfor er jeg glad for at det er så dyrt, haha! Vin bytter jeg lett ut med sukkerfri brus, jeg synes det smaker uendelig mye bedre og ødelegger absolutt ikke formen dagen derpå.



Det er flere enn meg som er glad i epler, Guapo sluker alle bitene han kan få! Som dere ser er det altså ikke noe problem å kose seg, samtidig som en faktisk gir kroppen godt påfyll. Det kommer jeg til å trenge til vi skal gå Topp7 i morgen, så kvelden blir brukt til å lade opp. Nå som jeg har delt min lørdagskos lurer jeg på hva dere liker å kose dere med i helgene?

13 kommentarer
    1. En perfekt lørdag? Candyking(alle favoritter) pepsimax og hjemmelaget pizza😍 samt noen youghurtnøtter! Er d helg så er det helg😅👏

    2. Morsom du!
      I kveld har det gått i jordbær med vanniljekesam, jordbær med melk og kanel (prøv!) Pga gikk tom for kesam ;D
      Ellers mye popcorn, og endel pepsi max.
      Og en questbar 😉
      Vi har ganske lik smak! Nå er det eple på gang ;P
      Hadde jeg hatt det i hus (eller huska det en dag jeg ikke jobba) ville det blitt blåbær, vannmelon, kiwi, ananas, kanskje mango i tillegg. Og smoothie da, det er fast kos!
      Kanskje mest glad i rene cashewnøtter og pistasjnøtter, men yoghurtnøtter er den beste “unnatural” nøtta 😉 😉

    3. Et glass eller to med rødvin påvirker ikke formen dagen etter, og ingenting er som en god rødvin. Skjønner hva du mener, men det er flere måter å nye vin på enn å helle nedpå to flasker 🙂

    4. Spiser jo litt sjokolade eller iskrem annenhver helg, men ellers også med fruktsalat, nøtter med vaniljekesam eller en questbar ved siden av:)

    5. Haha beklager, men mener du virkelig “rom for ekstra kos i helgene” er å spise mager vanilje kesam og frukt? For all del, ikke noe galt i frukt og kesam, men jeg synes det blir helt feil å kalle dette ekstra kos, da dette er noe en helt fint kan unne seg når som helst uten at det er usunt eller dårlig å spise.

    6. Lisa: dette er det som jeg koser meg aller mest med, ingenting i veien for at andre har andre meninger enn det 🙂 men innlegget viser min type lørdagskos 🙂 Selvfølgelig er ikke dette er dårlig å spise , det har jeg heller aldri sagt 🙂

    7. Skjønner ikke at folk skal krangle på alt. Er forskjell på å spise frukt og bær fordi man faktisk er kjempe glad i det og det å ikke greie å unne seg noe. Hvorfor trøkke 200 gram sjokolade om man ikke har spesielt lyst på det liksom?! nei, vet du hva.
      Selv har jeg noen ganger frukt og bær, nøtter osv til lørdags kos mens andre ganger går det ned bøtte vis av is og sjokolade, alt etter hva jeg føler for.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg