Gjestedesigner og fremskritt!

God morgen! Endelig kan jeg fortelle dere noe jeg har hatt lyst til å dele med dere lenge,jeg som er verdens verste på å holde ting hemmelig. Nå trenger jeg ikke det lenger – jeg skal være gjestedesginer på Luciaven sin nyeste kolleksjon!  Jeg elsker jo klærne til Lucia fra før, så det å være gjestedesigner er virkelig en drøm. VI har allerede lagt en god del planer, og de første vareprøvene har kommet. Selv om de nye produktene ikke kommer før til høsten skal det likevel være fargefest, med skikkelig spreke farger. Helt spikret er ikke designet enda, men det kommer garantert til å bli bra. Under får dere en sneakpeak på to av tightsene vi vurderer å produsere, vi får se hva vi finner ut i løpet av sommeren! Samtidig tenkte jeg å vise dere en mageøvelse som er ekstremt tung, denne brenner virkelig:

Innlegget inneholder sponsede lenker



Over ser dere en kneetuck med pushback, som er en veldig utfordrende øvelse. Start i pushups-posisjon med beina i slyngen, før du dytter deg selv så langt tilbake du får til samtidig som du har kontoll. Du skal ikke dytte så langt tilbae at du mister spennet i magen, eller begynner å svaie i korsryggen. Når du har gjort øvelsen noen ganger vil du få mer kontroll, og da vil du også klare å dytte deg selv lenger bakover. Det ser kanskje enkelt ut, men denne svir! For min del er jeg utrolig glad for at jeg i det hele tatt klarer å utføre øvelsen, det er så gøy å få til mer og mer ting. Det går virkelig fremover med ryggen, og forhåpentligvis er jeg tilbake i full trening om ikke alt for lenge!  Jeg utførte også pushups i slynge i går, og byttet tights bare for å vise dere hvor fin denne lilla-fargen er.


Her kan dere se den nåværende kolleksjonen til Luciaven, og jeg gleder meg som et lite barn til å sette mitt preg på den nye. TIghtsene kommer selvfølgelig med rumpeløft, og sitter som et skudd! Noen vil bli med og uten mønster, men alt skal virkelig skille seg ut i mengden!  Hva synes dere, er disse to fargene dere kunne ha tenkt dere? 

6 kommentarer
    1. Så spennende med designsamarbeid! Jeg likte veldig godt den lilla tightsen, den hadde vært et friskt plagg å bruke om høsten når dagene blir mørkere. Tok en titt på den nåværende kolleksjonen, og den var veldig fin! Tror jeg må vurdere Luciaven neste gang jeg skal ha nye treningsklær 🙂

    2. Synes fargene var tøffe gleder meg til å se dem dem med mønster,litt kjedelig når de er ensfarget.
      Godt å høre at det går fremover med deg 😁

    3. Nydelige farger på thightsene. Jeg har vurdert å kjøpe thights fra Luciaven, men nå må jeg gjøre det neste gang jeg skal ha ny.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg