Jordbærmuffins og supertilbud

Hei dere! Jeg skal straks i barnebursdag, og sto opp tidlig for å lage muffins til anledningen. Oppskriften under har blitt min favoritt til muffins, så tilsetter jeg alltid noe ekstra for å gi de smak. Denne gangen ble det jordbær i røra, og oppskriften ser slik ut:

5 egg

2 ss sukrin

2 ss sukrin gold

5 ss mandelmel

30 g vaniljeprotein

100 g jordbær

50 g smør

1 ss fiberfin

2 ts bakepulver

Pisk egg og sukrin godt sammen. Tilsett alle de tørre ingrediensene, før du smelter smør og rører inn. Tilsett jordbær helt til slutt, og rør forsiktig inn. Fordel i former, jeg fikk totalt 13 muffins av denne oppskriften. Stek midt i ovnen på 180 grader i 20 minutter, før du tar de ut og lar de avkjøle seg på rist.

Lenkene i innlegget er sponset


Til min store forferdelse oppdaget jeg at jeg ikke hadde Philadelphia light i kjøleskapet, det er nemlig det jeg alltid lager glasuren min av. Da måtte jeg improvisere, og lagde en glasur av stivpiskede eggehvitter, kakaopulver og sukrinmelis. Den fungerte greit den også, men å bytte ut eggehvittene med en boks philadelphia light vil gjøre glasuren enda bedre. Jeg toppet med litt ekstra jordbær som pynt, og nå skal jeg komme meg avgårde!


Helt til slutt vil jeg bare tipse dere om et supertilbud hos sponsor X-life! I hele dag er det nemlig -25% på hele nettbutikken, men unntak av Gasp og Better bodies. Bruk rabattkoden 100k når du kommer til kassen, så blir rabatten automatisk trukket i fra. God søndag, og god shopping 🙂

5 kommentarer
    1. Muffinsene så kjempegode ut, nå fikk jeg lyst til å dra hjem og bake! Smakte jordbærene noe i muffinsene forresten? Synes ofte jordbærsmaken forsvinner litt i bakst…

    2. Hei 🙂
      Disse så kjempe gode ut, men jeg tåler ikke melk å dt er dt i proteinpulveret. Jeg kan jo kjøpe proteipulver uten melk, men tror du det går bra å droppe det, eller kan jeg bruke noe annet istede? 😊

    3. Disse lagde jeg igår, men hadde questbar lemonpie i isteden – fantastisk gode – nam nam – anbefales!!!:)

    4. Det så supergodt ut, du er flink!
      Men jeg har et spørsmål; Det er mange av oss som ønsker å lage sunn mat sånn som du, men så har vi kanskje ikke mulighet eller råd til å kjøpe produkter som sukrin gold, vaniljeprotein, sjokoladeprotein, stevia osv. Har du mulighet til å legge ut noen oppskrifter uten disse produktene også?
      Digger bloggen din! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg