2XU giveaway

Hei dere! Siden det er helg og straks juni tenkte jeg bare å komme med en give-away til dere. 2XU er uten tvil ett av mine favorittmerker, og jeg vet at jeg ikke er alene om å ha den tankegangen. Derfor kan en av dere få muligheten til å få et nytt favorittplagg i dag! Alt dere trenger å gjøre er å klikke dere inn på denne siden – finn favorittplagget ditt fra 2XU og lim inn linken til produktet i kommentarfeltet mitt under. Jeg trekker en vinner på onsdag!

Sponset innlegg

Husk også å legge igjen epost – slik at jeg kan få tak i den heldige vinneren! Nå er jeg ferdig med dagens PT-timer, og hadde en kunde som gjerne ville lære seg pistol squats – og en god måte starte for å klare dette ser dere under. Nå er det helg igjen, jeg skal bruke den på å shine ferdig leiligheten slik at jeg får vist den frem til dere!

625 kommentarer

Siste innlegg