Lørdagskveld & trappeintervaller

Lørdagskveld og trappeintervaller – det skjer ikke ofte! Helt ærlig så tror jeg faktisk aldri det har skjedd før i hele mitt liv.  Men på ferie er det vanskelig å skille dagene fra hverandre, så da ble det trappeintervaller på oss i kveld. Det er faktisk en supereffektiv treningsmetode, og alt du trenger er jo ei trapp! Varm opp godt først, før du løper alt du orker opp trappa. Småløp ned trappa igjen, og gi full gass opp. Gjenta så mange ganger du orker, her ble det totalt 20 drag opp trappa før vi ga oss.

BottomUp tights fra Luciaven (-30%)  / singlett fra 2XU / caps fra Kari Traa (lenkene i innlegget er sponset)

Noen har lurt på om det er varmt her nå, og svaret er ja. Hele kroppen min er ildrød som bevis på akkurat det, vi har vært på stranda i hele dag og smurt oss litt for sjelden. På kveldene blir det derimot litt kaldere, spesielt på nordsiden hvor vi er blåser det litt mer også. Da er det greit med en jakke over, og jeg elsker fargen på løpejakken min som dere finner her.

Nå sitter jeg og venter på at den fine turpartneren min skal bli ferdig i dusjen, slik at vi kan komme oss ut å spise. Foruten frukt har jeg nemlig bare spist ett (!) måltid i dag, så nå er jeg SULTEN. Jeg tror nesten jeg blr nødt til å bestille meg to hovedretter, så sulten er jeg nå. Jeg spiste en stor porsjon havregrøt tidligere i dag, før vi sovnet på stranden begge to. Der lå vi frem til løpeturen, så nå er det ikke rart magen roper etter mat. Nå er hun ferdig også, så da er det på tide å stikke ut døra!


1 kommentar
    1. Dere er flinke til å finne treningsmuligheter! Trappeintervaller er jo genialt, for i Syden er det ofte drøssevis av dem 😉 Den havregrøten så veldig god ut med vannmelon. Frukt er det beste å spise om sommeren synes jeg, men tenker det gjorde seg med et skikkelig måltid også. Bor dere litt i utkanten et sted, eller i en by? Hadde vært koselig å se noen bilder derfra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg