Løpetur i paradis

God kveld Norge! Vi kom frem til Mallorca i dag tidlig, flyet gitt 0700 fra Trondheim så vi skal snart finne senga. Jeg er her sammen med ei god venninne, og vi skal bare trene, slappe av og kose oss mens vi er her. Etter den mest turbulente uka i hele mitt liv føles det veldig godt å komme seg bort på ferie, og bare senke skuldrene. Vi kom frem til 25 grader og strålende sol, det kan man ikke klage på! Utover kvelden blåste det opp, men det stoppet ikke oss fra å ta en løpetur ute i den fine naturen. Det er så fantastisk deilig følelse å bare løpe opp bakker og over sand med utsikt mot hav og bølger hele veien.

T-skjorte og kompresjonstights fra 2XU (sponsede lenker)


Midt i flyttekaoset fant jeg ikke kofferten min, og måtte derfor låne samboeren sin. Der var det mye mindre plass, men jeg har pakket ganske så smart synes jeg selv. Selvfølgelig er det mest treningsklær som er med, det er jo det vi skal gjøre mest denne uken. Tightsen er capri-varianten av favoritten midrise compression tights og t-skjorta har faktisk 50+ UV solbeskyttelse. Den har også antibaktriell beskyttelse mot lukt, noe jeg virkelig trenger her nede! Svetten rant etter 100 meter, lenge siden jeg har løpt i varmen merker jeg. I morgen skal vi stå opp tidlig for å løpe før sola blir for varm. Jeg prøvde å knipse et bilde av løperuta vår til dere, den går opp langs klippene ved havet. Er det ikke fint? 

Jeg synes iallefall det er helt fantastisk, og er glad vi skal være her en hel uke til!

4 kommentarer
    1. Så herli o heldig.
      Mallorca mitt andre hjem land, d e jo masse supre sykkel og turløypa rundt heile øya.
      Kor henn e dokker stasjonert?
      Ha ei fabelaktig uke o kos dokk masse👍

    2. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske OK, mens bare en liten brøkdel legger igjen kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du ikke får så mange kommentarer som du fortjener egentlig. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin onsdag, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.
      Ellers vil jeg tipse deg om (dette er altså ikke reklame, men jeg vil tipse deg om det fordi jeg synes du fortjener det) det annet siste innlegget mitt der gir jeg bort en helt gratis kjole som jeg kjøpte på nelly! Gi beskjed i innlegget mitt hvis du vil ha den 🙂

    3. Cala Mesquida dere er? Syns jeg kjenner igjen stranden :). Nydelig tursti ovenfor stranden. God tur og god ferie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg