Perfekt pannekake-start

Slik startet jeg dagen i dag, med kjæresten og pannekaker. Det er så utrolig godt med pannekaker, og jeg blir aldri lei! Det er enkelt og gir god energi utover dagen. Oppskriften jeg brukte i dag ser slik ut:

150 g havregryn

2 små bananer

2 egg

30 g vaniljeprotein

1 dl vann

2 ss sukrin

1 ts kanel og kardemomme

Mos først bananene med stavmikser og tilsett resten av ingrediensene. Når alt er godt blandet sammen kan du gjerne la røra svelle noen minutter, før du steker den på middels varme i panna. Så er det bare å toppe med det du liker best! Jeg er utrolig glad i kesam og bær på, og ikke minst nøttesmør! Peanøttsmør har lenge vært en favoritt, men nå har X-life fått inn en hel mengde typer nøttesmør! Både cashewnøttsmør, valnøttsmør, pecannøttsmør og mandelsmør har kommet inn, og det er så fantastisk godt! De består kun av nøtter, og dermed fulle av sunne fettsyrer- Man kan også lage det selv, jeg har ikke prøvd det enda men det skal jeg gjøre en dag. For dette kommer jeg til å spise mye av 🙂

Innlegget inneholder sponsede lenker



Virkelig helt perfekt start på dagen! Nå skal jeg fortsette å shine leiligheten, i morgen har vi nemlig invitert inn slekta på 17.mai feiring så da må det se supert ut i den nye leiligheten. Jeg skal også ha en skikkelig bakerunde litt senere i dag, slik at jeg har masse sunt og godt til gjestene kommer. Gleder meg til å vise dere resultatet!

4 kommentarer
    1. Hei Nora 🙂
      Lurte på om du vet hvor jeg kan få kjøpt protein pulver som ikke gir mye smak? Sånn jeg kan blande ut i smoothie og feks pannekaker ?
      Håper du kan svare 🙂 Tusen takk

    2. Hær bli de sunne painnkako te lønsj i dag. Gutn ska på fotbaillkamp, så æ ha stækt opp painnkak som vi har me åss…., nydele gått, me cottage cheese, granola og sjokoladesaus tå proteinpulver på. Ættepå bli de lærkendal og rbk kamp

    3. Nam!! Det så kanon godt ut! Her går det i havrebrød – den oppskriften du delte er såå god og ikke minst lettvint! Passer perfekt i disse eksamenstider. Takk for all inspirasjon 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg