Sunnere 17. mai kaker

Tiden raser avgårde, og nå er det ikke lenge til 17.mai er her! Nettopp derfor tenkte jeg å vise dere noen sunne alternativer til kaker dere kan servere på den store dagen. Selvsagt er det lov til å kose seg med the real deal også, for min del spiser jeg alltid softis på 17.mai. Men det skader ikke om det står et par sunnere varianter på kakebordet, derfor har jeg noen godbiter til dere i dag.

Nøttekake med sjokoladefyll finner dere her.


Sunnere ostekake finner dere her


 Sinnsykt gode brownies finner dere ved å klikke her


Og hvis dere har lyst til å gjøre det på den enkle måten kan dere også bestille sunne ferdigmikser, som jeg har gjort under. Miksen for ostekake ble megagod! (sponsede lenker)

Her har jeg brukt denne kakemiksen til å lage en kokoskake, men den kan også brukes til eplekake, gulrotkake, krydderkake og nesten alt du kan forestille deg. De har også en utrolig god miks for sjokoladekake du finner her. Sånn, det var dagens raske innlegg fra meg. Nå kommer straks flyttebilen, Fretex blir mange svartsekker med klær rikere og jeg skal sove første natta i ny leilighet i natt! Det blir stas, gleder meg til å vise dere 🙂

6 kommentarer
    1. Hei Nora!
      Flott kake! 🙂
      Jeg har ett spørsmål som ikke er relevant til innlegget ditt, men som jeg håper jeg kan få svar på likevel 🙂 Er det normalt å få kviser når man begynner å trene?

    2. Hei! Ka proteinpulver bruker du til trening? Kunne du lagt en blogg om anbefalinger av da til baking og til trening?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg