Sesamkylling & turglede

Dere husker kanskje dette innlegget om sesam- & soyalaks? Det var fantastisk godt md kylling også! Alt du trenger å gjøre er å helle soyasaus og sesamfrø i en stor skål. Skjær kyllingfilet i passende biter og legg i skålen, slik at fileten blir godt dekt av soyasaus og sesamfrø. Stek i panna på middels varme, gjerne sammen med litt presset hvitløk. I mellomtiden koker du brokkoli, og lager mangosaus. Det er så utrolig godt, sausen setter en frisk, søt og syrlig smak til retten. Skjær en mango biter, før du moser den sammen med stavmikser. Tilsett saften av en halv lime samt en ss sukrin gold, og du har en utrolig god saus! For litt ekstra smak kan du også tilsette litt finhakket chili om du ønsker, det er også veldig godt. Denne sausen bruker jeg ofte, og den setter prikken over i’en på mange retter!


I dag har jeg allerede vært ute på tur med Guapo, og nå skal jeg staks ut å løpe selv. Han løper fint i 6-7 kilometer, men så begynner tempoet hans å dabbe veldig av. Så på dager jeg har lyst til å løpe litt lengre selv blir det heller dobbel tur på meg! Det har jeg bare godt av, herlig å starte uken med trening! Ikke minst er det herlig å ha på litt mer vårklær ute også, i stedet for boblejakka!

Hettejakke fra Better Bodies / genser fra 2XU /  3/4 kompresjonstights fra 2XU / sko fra Reebok (sponsede lenker)


God mandag til alle dere fra oss to!

11 kommentarer

Siste innlegg