10 sunne frokostfavoritter

Søndager er en dag de fleste av oss har tid til å lage litt ekstra god frokost, så da tenkte jeg å dele mine frokostfavoritter med dere! Det er kanskje litt sent på dagen å komme med frokostinspirasjon, men det er jo tross alt søndag og da liker jeg i sove litt lenger enn vanlig. Nå blir det frokost, så blir det løping og flytting resten av dagen. Mine 10 frokostfavoritter finner dere her, enkle, sunne og ikke minst gode!

Denne dukker alltid opp når det går mot vår og sommer, sjokoladekrem av kokosmelk og proteinpulver finner dere her.

Havrebrød er ferdige på 15 minutter, og er like godt hver eneste dag!

Frisk bærfavoritt med bare 2 ingredienser finner dere her.

Havre- og sesamrundstykker har blitt en gjenganger her i huset, og du finner oppskriften her.

Omelett i vaffeljernet er alltid en sikker vinner, fremgangsmåte finner du her.

Har du dårlig tid er det likevel ingen unnskyldning, havregrøt er også et utrolig godt alternativ!

Pannekaker blir aldri feil det heller, min beste oppskrift finner dere her.

Enkelt og greit kan du også lage speilegg med kalkunbacon.

Har du planlagt godt kan du starte kvelden før og lage overnight oats.

Eller chiagrøt! Begge de to siste lager seg selv i kjøleskapet, og er supre alternativer til frokost!

Håper det ga litt inspirasjon til sunne frokoster fremover hos dere også. Gjerne del deres beste tips i kommentarfetet med meg også! Ha en nydelig søndag da dere!

15 kommentarer

Siste innlegg