Yoghurtis med bringebær

Jeg ELSKER is. På dager som i dag når solen steker er det så utrolig godt, og jeg må bare ha det. Det som er så fint er at man ikke trenger å vente til lørdag hvis man bare lager den selv – på den sunnere måten. Yoghurtis er kjempegodt – og det er noe av det enkleste man kan lage også. Alt du trenger er gresk yoghurt, frosne bær og sukrinmelis. Bland 350 gram gresk yoghurt, 500 g bær og 4 ss sukrinmelis i en blender. Jeg har brukt bringebær her, men det velger du selvsagt selv. Kjør godt sammen til bærene er knust, og du får en tykk og god konsistens. Server med engang, gjerne med noen friske bær på toppen. Dette er så fantastisk godt, og jeg spiser det flere ganger i uken. Full av proteiner, god på smak og lav på kalorier gjør dette til en treat du kan unne deg hver eneste dag i sommer!



I dag er jeg så glad, det er sol, jeg har testet løpsteknikken min og bestilt en liten spontantur til syden! Skal fortelle dere mer om det senere – ha en fin dag så lenge 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg