Bacon every day

Mange tror egg og bacon er helgefrokost, og at det ikke kan nytes hver dag. Vel, jeg tenkte bare å titte innom for å fortelle dere at det er helt feil! Jeg spiser egg og bacon nesten hver eneste dag, men verdens beste samvittighet. I butikkene kan man nå kjøpe kalkunbacon eller biffbacon – som har omtrent samme næringsinnhold som kokt skinke. Og siden vi kan spise kokt skinke hver eneste dag kan vi altså også spise bacon hver eneste dag. Jeg sier iallefall hurra for akkurat det!




Tre speilegg, to skiver bacon og litt stekt sopp, paprika og løk er en perfekt start på dagen. Det er virkelig ikke kjedelig å spise sunt – det gjelder bare å få øynene opp for alle de fantastiske alternativene der ute. Nå venter en løpetur på denne jenta, ha en strålende tirsdag alle sammen!

9 kommentarer
    1. Ha verre på utkik ætte kalkunbacon men finn itj de
      Bruke stranda westfaler istan æ, sunnar alternativ te vanle bacon

    2. Spiser du kun frokost, lunsj, middag og kvelds hver dag eller har du noen mellommåltider eller proteinbarer, isåtilfelle hva og hvor mye/mange?:)) Og hvor lenge pleier du å trene hver dag, 1 time?:)

    3. Malin: jeg spiser som regel lunsj, middag og kvelds jeg 🙂 Ellers tar jeg en skyr/frukt innimellom hvis jeg er sulten 🙂

      Treningsmengde varierer – men ofte 1-2 timer dagen totalt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg