Peanøttmuffins & Storheia


I stedet for ostekake står disse lekkerbiskene i ovnen akkurat nå. Jeg skal til ei venninne som ønsket seg cupcakes ikveld, og jeg stiller selvfølgelig opp med det! Denne oppskriften lagde jeg for første gang i februar, og det er nok en av de aller beste oppskriftene jeg har laget på sunnere muffins. Lav på karbohydrater og fantastisk god på smak, oppskrift og fremgangsmåte finner du HER. Dagens trening ble en tur opp til Storheia, det er det høyeste fjellet i Trondheim. Jeg skal ikke skryte på meg at det er en tøff fjelltur, det er nemlig bare 565 meter over havet. Men vi gikk en løype som er kuppert og fin, totalt tok turen to og en halv time. Utsikten på toppen er verdt turen alene, det er så fint der oppe. Neste gang skal jeg ha med kamera, slik at dere får se!

Caps fra Kari Traa / Treningsgenser fra Under Armour / tights fra 2XU (lenkene er sponset)



Noen timer med svetting ute i sola, det går det ikke an å bli annet enn glad av! Har dere forresten sett alle de nye fargene som 2XU har kommet med? Under ser dere nyhetene, og dere kan se nærmere på de ved å klikke her. Jeg er litt usikker enda, men tror nok den i rød havner i handlekurven min!

Hvilken likte dere best?

17 kommentarer
    1. Hei.
      Syns du bør vurder å lag ei kokebok me alle oppskriften dine i! Bestille ei me en gang æ 😊

    2. Ohhh, de muffinsene så bare sååå fristende ut, de må helt klart prøves!! Jeg synes den med lilla trykk er finest og hadde helt klart kjøpt en slik selv hadde de ikke vært så dyre 🙂 God helg!!

    3. Fantastiske muffins, laget dem i går etter å ha løpt Råskinnet her i Oslo – sååå gode! Har du fått solgt leiligheten forresten? Bare nysgjerrig, hahaha 🙂 Ha en fin dag!

    4. Så deilig cupcakesene ser ut, nå fikk jeg veldig lyst til å lage noe sunt bakverk til kvelds! Du er heldig som har muligheten til å gå i fjellet i hverdagen, skulle gjerne hatt det selv. Uheldigvis er det lite fjell og høye topper her jeg bor, hehe.
      Ha en fortsatt fin søndag og kos deg i kveld! 🙂

    5. Woho, gikk dit 1. Mai 😉
      Kristin: ja, mye snø. Og gjørme. Anbefaler fjellsko eller goretex-sko, og gamasjer er faktisk ikke dumt, eller bare ha buksa utenpå skoa. 🙂

    6. Kristin: Jeg synes ikke det var så ille jeg! Gikk i joggesko, det gikk helt fint 🙂 Nesten ikke snø men litt gjørmete, men gikk bare rundt gjørma de stedene var ikke noe problem 🙂 Har jo vært ye sol nå så har sikkert tørket opp en del!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg