Chiagrøt og dagstilbud

God morgen! Chiagrøt har virkelig blitt en favoritt hos meg, og hvis dere ikke har prøvd det enda så anbefales det på det sterkeste. Den varianten jeg har fått dilla på nå er 200 ml kokosmelk, 0,5 dl vann, 3 toppede ss chiafrø, kanel, litt sukrin og vaniljepulver. Det er utrolig godt – og i chiagrøten kan du putte nesten hva du vil av smakskombinasjoner. Rør det hele godt sammen og sett i kjøleskapet over natta, så våkner du til ferdig frokst! Gjerne rør et par ganger den første halvtimen slik at det ikke klumper seg. Denne grøten er næringsrik og og enkel, derfor ingen grunn til å la være å prøve.

Så ville jeg bare tipse dere om at X-life har 25% på et valgfritt produkt i hele nettbutikken som du finner HER. (sponset lenke) Bruk bare rabattkode 25 når du kommer til kassen for å få rabatten din. Den gjelder ikke for produkter fra Gasp eller Better Bodies, men ellers er den gyldig på absloutt alt du kan finne der inne. Dagens lille tips fra meg til dere 🙂 Da gjenstår det bare for meg å si god shopping, og ønske dere en super torsdag!

 

8 kommentarer
    1. Hei Nora!
      Hvordan går det med ryggen din og styrketreningen?👍☀️🌷
      Får prøve denne grøten da😉

    2. Hei Nora, tusen takk for tipset om rabattkoden, fikk endelig ut fingeren til å kjøpe meg løftesko og fikk dermed over 400 kr i rabatt på dem! I tillegg plukka jeg med meg et DoorGym og en shorts og tights fra Luciaven som var på tilbud. Nå er jeg rusta for sommeren 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg