Kystpåske og det beste fra begge verdener

Hver er eneste jul og hver eneste påske sier jeg akkurat det samme: kos dere og nyt ferien. Å ha litt ekstra fri gjør ofte at man har ekstra god tid til å bevege seg også, derfor går nok regnestykket opp i opp uansett. Og om det skulle blir noen fler kalorier inn enn ut, spiller det virkelig noen rolle? Det er hverdagene som teller i det lange løp, ikke hva du spiser de få dagene i året det er ferie. Påskeegget jeg har med til Frøya inneholder det beste av begge verdener, en halvdel med sunnere kos og en halvdel med usunn kos. Smågodt, yoghurtnøtter, Questbarer, favorittfrukten persimon og Atkinsbarer er med, og jeg skal virkelig kose meg med dette sammen med familien. Så ikke dette godt ut?



Det ble kystpåske på meg i år, jeg skulle egentlig noen dager til Oppdal men ryggen var ikke helt enig. Det betyr bare flere dager på Frøya med familien, så jeg klager ikke på det. Vi har gått to turer i dag, Guapo storkoser seg og det gjør jeg også. Nå har jeg gjennomført 35 av 60 kilometer på challengen, så jeg har forsatt en del kilometer igjen gå denne uka. Det ser jeg absolutt ikke mørkt på, i allefall ikke med de fine turkameratene jeg har og skinnende sol.




Stort påskesmil til alle dere fra oss på Frøya!

5 kommentarer
    1. For et fantastisk påskeegg! Mitt inneholder masse usunt, men også questbar <3 Frukt skal også ned i lange baner.. Og rundstykker med egg og laks . Mums!
      nyt påsken, fina <3

    2. Kos deg masse i påsken! Selv er jeg på 38km nå, så 60 til søndag skal nok gå bra 🙂 Påskeegget mitt var stort sett kun freia og nidarplater, med et kjeleskap fullt av frukt og nøtter som selskap, men når det plutselig dukket opp en pakke questbarer i posten fra mamma ble det litt mer balanse her også 🙂

    3. Hei,
      har du et tips til hvordan øke i knebøy, når man har stagnert totalt? I alle knebøyprogram så står det at man skal øke med 1,25 kg pr.gang.Men det finnes jo ikke halvkiloer, så det blir 2,50kg, og det blir altfor tungt! Så da står jeg fast på 55 kg, jeg tør ikke gå langt nok ned på 57,5kg. Har du et råd til en fortvilt sjel? God påske 🙂

    4. 22 km på mølla og 60 km på ski er fullført, med brukket hånd og gips fra skulderen til håndleddet! Takk for en fin utfordring 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg