hits

Gladnyhet og fylt champignon

I kveld er jeg et eneste stort smill! Jeg dro for svmme ikveld, og jeg kjente ingen verdens ting i ryggen. Jeg var varm og god i kroppen, fikk opp pulsen og det kjentes ut som jeg aldri har hatt prolaps engang! Det er s herlig flelse nr det gr fremover, og n skal jeg virkelig legge inn fokus p svmming fremover. Jeg er virkelig s glad og lettet n, for det ikke trene har virkelig begynt g inn p meg. Jeg har flt det gr nedover med kroppen, humret og energien, trening er virkelig den beste medisinen noen kan f. For allerede n, etter bare en kt fles alle de tre tingene bedre igjen! rets store treningsml er jo fortsatt Trondheim Triathlon i august, det m legges ned en god del innsats frem til da. I tillegg til svmming er core det jeg fokuserer p om dagen, og en velse jeg er veldig glad i er renegade rows. Den utfrer du som jeg viser p bildene under, og poenget her er virkelig jobbe med holde kjernen stabil. Det er tyngre enn det ser ut som!

Lenkene i innlegget er sponset


I bakgrunnen kan dere skimte paparazzi Lucia, som ikke er godt nok opplrt i blogg-fotografering til gjemme seg for speilet. Det tar jeg p min kappe, men det hun derimot ER god p er designe treningsklr. Og siden begge disse antrekkene vi har p oss er fra hennes tidligere kolleksjon selges n alle eksemplarene ut til halv pris. Lucia er en god venninne av meg, men jeg ville ikke ha frontet og brukt klrne hennes hvis jeg ikke hadde vrt fornyd. Jeg er nesten like glad i klrne som jeg er i selve jenta, s her er det bare sikre seg en god deal fr de blir revet bort :)

Bl tights og topp / Lilla tights og topp




En ting til jeg er veldig glad i er mat, og svmming er virkelig noe som gjr med skrubbsulten. Etter 1500 meter flte jeg at jeg hadde fortjent noe godt til kveldsmat, og valget ble fylt sopp. Her her jeg brukt fersk sopp, kjp gjerne ekstra store i butikken. Ta ut stilken, og fyll den med noe godt! Jeg brukte en boks grnne linser, to ss grnn pesto, litt finhakket rdlk og mais. Topp med litt geitost og sett i ovnen p 200 grader i ca 15-20 minutter, eller til osten har smeltet. Hvis du vil kan du ogs selvfgelig fylle med kjtt, dette var den siste dagen i vegetaruken min og n har jeg funnet enda en god rett jeg kommer til bruke mye.




N skal jeg snart komme meg i seng, ingen tvil om at jeg kommer til sovne med et smil om munnen ikveld. Snart er jeg forhpentligvis god som ny, og kan komme med like mange treningstips som fr! Ha en fortsatt fin kveld alle sammen :)

3 kommentarer

S bra! Nr tror du at du er tilbake som normalt igjen da?

Anonym: jeg aner ikke, tar en dag gangen :)

Skriv en ny kommentar

bloglovin Matprat