Gladnyhet og fylt champignon

I kveld er jeg et eneste stort smill! Jeg dro for å svømme ikveld, og jeg kjente ingen verdens ting i ryggen. Jeg var varm og god i kroppen, fikk opp pulsen og det kjentes ut som jeg aldri har hatt prolaps engang! Det er så herlig følelse når det går fremover, og nå skal jeg virkelig legge inn fokus på svømming fremover. Jeg er virkelig så glad og lettet nå, for det å ikke trene har virkelig begynt å gå inn på meg. Jeg har følt det går nedover med kroppen, humøret og energien, trening er virkelig den beste medisinen noen kan få. For allerede nå, etter bare en økt føles alle de tre tingene bedre igjen! Årets store treningsmål er jo fortsatt Trondheim Triathlon i august, det må legges ned en god del innsats frem til da. I tillegg til svømming er core det jeg fokuserer på om dagen, og en øvelse jeg er veldig glad i er renegade rows. Den utfører du som jeg viser på bildene under, og poenget her er å virkelig jobbe med å holde kjernen stabil. Det er tyngre enn det ser ut som!

Lenkene i innlegget er sponset


I bakgrunnen kan dere skimte paparazzi Lucia, som ikke er godt nok opplært i blogg-fotografering til å gjemme seg for speilet. Det tar jeg på min kappe, men det hun derimot ER god på er å designe treningsklær. Og siden begge disse antrekkene vi har på oss er fra hennes tidligere kolleksjon selges nå alle eksemplarene ut til halv pris. Lucia er en god venninne av meg, men jeg ville ikke ha frontet og brukt klærne hennes hvis jeg ikke hadde vært fornøyd. Jeg er nesten like glad i klærne som jeg er i selve jenta, så her er det bare å sikre seg en god deal før de blir revet bort 🙂

Blå tights og topp / Lilla tights og topp


En ting til jeg er veldig glad i er mat, og svømming er virkelig noe som gjør med skrubbsulten. Etter 1500 meter følte jeg at jeg hadde fortjent noe godt til kveldsmat, og valget ble fylt sopp. Her her jeg brukt fersk sopp, kjøp gjerne ekstra store i butikken. Ta ut stilken, og fyll den med noe godt! Jeg brukte en boks grønne linser, to ss grønn pesto, litt finhakket rødløk og mais. Topp med litt geitost og sett i ovnen på 200 grader i ca 15-20 minutter, eller til osten har smeltet. Hvis du vil kan du også selvføgelig fylle med kjøtt, dette var den siste dagen i vegetaruken min og nå har jeg funnet enda en god rett jeg kommer til å bruke mye.


Nå skal jeg snart komme meg i seng, ingen tvil om at jeg kommer til å sovne med et smil om munnen ikveld. Snart er jeg forhåpentligvis god som ny, og kan komme med like mange treningstips som før! Ha en fortsatt fin kveld alle sammen 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg