Jordbærdrøm & overivrig

Kveldsmaten i dag ble lettvint, men ikke mindre sunn eller god av den grunn! Her har jeg brukt en pakke frosne jordbær på 400 gram og en boks cottage cheese, som jeg har most sammen med stavmikser. Tin jordbærene et par minutter i mikrobølgeovn først slik at du får til å mose den, eventuelt kan du også bruke blender. Mange liker ikke konsistensen i cottage cheese, men her merker du den ikke engang! Most sammen med bærene får du et herlig måltid, som både smaker godt og er mettende. Hvis du ønsker kan du tilsette litt søtning, eller bare nyte den som den er. Dette er en stor porsjon, så vær forberedt på å bli mett. Her har du både proteiner og karbohydrater i et enkelt måltid, og jeg knuste noen valnøtter på toppen for å få litt ekstra av det sunne fettet også. En jordbærdrøm ferdig på et par minutter!


Jeg har til min store glede fått tillatelse til å løpe i oppoverbakker nå, og til å gjøre enkle core-øvelser. Det gjør meg selvfølgelig hoppende glad, men også litt overivrig. Etter en lang og god tur med litt løping og gange følte jeg meg så god og varm i kroppen at jeg nesten trodde jeg var frisk. Derfor fant jeg ut at det var en lur ide å teste litt grenser og gikk ned i bro. Det var IKKE lurt, og jeg tror heller jeg skal holde meg til type planke og lette øvelser en stund til. Snakk om å bli overivrig!

Thermal top og tights fra 2XU / lue, ullsokker og hals fra Kari Traa (sponsede lenker)



Resten av kvelden skal jeg bare kose meg han kjekkasen over, og håpe på at ryggen er litt bedre til i morgen! Ha en fin kveld alle spreke lesere 🙂

6 kommentarer
    1. Anonym: Når du bruker stavmikser kjenner du ikke konsistensen eller smaken fra cottage cheese, så det skal nok gå bra selv om du ikke er så glad i det i utgangspunktet 🙂

    2. Hei Nora! Jeg sliter sånn med å komme innpå bloggen din via iphone og ipad. Siden henger seg, også blir jeg kastet ut av nettsiden. Vet du om flere som sliter med det samme problemet? Jeg prøver å lese bloggen din hver dag, men når dette skjer, så blir det et slit hver eneste dag å prøve å få lest bloggen..

    3. Jeg har også samme problemet som eva når jeg bruker iPad, men det er ikke kun på din blogg, jeg følger flere blogger via bloglovin, så mulig det er hos bloglovin problemet ligger..?!

    4. Heidi: jeg prøvde nettopp med min egen iPad og det går helt fint? Har ikke bloglovin så det får jeg ikke sjekket, men har du prøvd gjennom vanlig safari?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg