10 ting du ikke visste om Nora

 Mitt navn er Mari, og jeg er Noras kjære lillesøster. Ettersom alle bloggere har hatt slike innlegg som dette, tenkte jeg at det var på høy tid at dere fikk vite noen ting om Nora som dere kanskje ikke visste fra før. Jeg vil si at vi er både søstre og bestevenner, og jeg er vel en av de menneskene som vet mest om henne. Derfor passer det perfekt at jeg lager et innlegg om 10 ting dere kanskje ikke visste om Nora:

1. Hun er ekstremt rotete

Da mener jeg ikke at det bare står noen tallerkener på kjøkkenbenken. Her snakker vi klær overalt, kopper og kar som flyter på kjøkkenet og generelt et lite kaos i det man kommer inn døra. Heldigvis tar hun noen opprydninger i løpet av uka! 

2. Hun er faktisk så blid som hun fremstår som

Personlig når jeg leser om bloggere og livene deres, så tenker jeg at de umulig kan være så blide som de fremstår. Men Nora er faktisk sånn. Hun har alltid en positiv innstilling til utfordringer og ser alltid løsninger i stedet for hindringer. Tror ikke det er mange som har et bredere smil enn henne når hun er på sitt aller gladeste!

3. Hun raper og fiser som en gris

Dette er faktisk helt sant, haha.  Hun lever virkelig etter mottoet: “Det er bedre å få det ut, enn å holde det inne!”.

4. Hun er kanskje det smarteste mennesket jeg vet om

Nora er ikke den som skryter mest av seg selv, spesielt ikke når det kommer til skole og hennes prestasjoner der – derfor må jeg få gjøre det. Hun er en av de irriterende menneskene som lett kan få en toppkarakter ved å lese 1-2 dager før eksamen, mens resten har sittet og lest 1 måned. Gjennom hele livet har hun fått toppkarakterer i nesten alle fag, og jeg er så stolt av henne!

5. Hun var en festløve da hun var 17-18 år

 Nora var i denne perioden helst ute og festet 2-3 ganger i uka, hver uke. Ei skikkelig partyjente! Heldigvis fant hun noe hun heller ville bruke tiden sin på etter denne perioden, nemlig trening, og har holdt seg til det siden. Jeg kan vel telle på en hånd hvor mange ganger i året Nora drar på fest nå, og hun tåler heller ikke mer enn 1-2 glass med vin før festen er over 😉

6. Hun setter familie veldig høyt

Familie har alltid vært viktig for Nora, og vi er virkelig verdens aller beste kjernefamilie om jeg får si det selv. Har hun valget mellom en fredagskveld hjemme hos mamma og pappa eller en bursdagsfest for eksempel, velger hun alltid førstnevnte.

7.Hun sover ekstremt lite

3-4 timer søvn holder ofte for henne. Og hva er grunnen til at hun sover så lite? “Jeg har ikke tid til å sove”, sier hun. Hun jobber ekstremt hardt for det hun brenner for, og velger heller å bruke timene i døgnet på dette.

8. Hun er et sangtalent

Nora har alltid vært flink til å synge! Hun har blant annet hatt hovedrolle i en musikal, sunget i flere store anledninger – virkelig et talent!

9. Hun er veldig lite moteinteressert

Hun har null peiling på hva de nyeste trendene innen mote er, og bryr seg heller ikke så mye om det heller, haha! Hun går (ikke overraskende) i treningsklær når hun kan. Og skal hun pynte seg, spør hun heldigvis noen som har litt mer peiling enn henne om råd.

10. Hun er en dyreelsker

Hun har alltid elsket dyr, og ville bli veterinær da hun var yngre. Da Nora skaffet seg egen leilighet, tok det ikke mange dagene før hun skaffe seg verdens fineste hund, Guapo. 

Var det noe av dette dere ikke visste fra før? Jeg håper i hvertfall dette ga dere et litt bedre innblikk i hvordan Nora er 🙂 Hun er for meg med alle sine vaner og uvaner verdens aller beste storesøster <3

 

 

10 kommentarer
    1. Så kjekt innlegg! Nora virker som en fantastisk storesøster ja, og det smilet er umulig å ikke bli glad av:-) Visste ikke at hun kunne synge, og har et håp om at hun en dag kan lage videoblogg der hun synger? hehe, vet at det ikke er det bloggen dreier seg om, men det hadde vært gøy!!
      Ha en forstatt fin søndagskveld begge to 🙂

    2. Så kjekkt å lese! Morsomt å høre hvordan du er “til vanlig” Nora 🙂
      Stå på videre med både trening og bloggen! 😀
      Ps: gikk forbi deg her i Trondheim på fortauet på fredag,men turte ikke å stoppe deg og si hei. Selv om jeg hadde veldig lyst 😛 tenkte du kanskje ikke liker sånt.
      Ha en flott søndag videre! 🙂

    3. Denne likte jeg! Morsomt at du vil dele ting som er litt utenom det vanlige og lar oss bli bedre kjent med deg! 🙂

    4. Det at hun alltid er blid tror jeg faktisk på. Traff henne på gata på Bakklandet for en stund sida da hun gikk tur med hunden. Jeg har aldri truffet henne før men alikevel så smilte hun fra øre til øre til meg mens hun gikk forbi som om vi kjente hverandre. Å smile sånn til ukjente folk gjør bare de blideste og mest positive mennesker 🙂

    5. Så utrolig gøy å lese!:D Alltid arti å bli litt bedre “kjent” med deg etter å ha fulgt bloggen din gjennom flere år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg