Søtpotetpannekaker og en ny favoritt

God morgen! Jeg er innom for å gi dere en super oppskrift på søtpotetpannekaker, et mettende og smakfult måltid. Har du litt ekstra tid denne tirsdagsmorgenen kan det kanskje bli frokosten din, men de er like gode til også lunsj eller kvelds. Det du trenger er følgende:

200 gram søtpotet

1 egg

50 gram havregryn

20 g vaniljeprotein

2 ss sukrin gold

1 ts kanel & kardemomme

1 ts bakepulver

0,5 – 1 dl vann

Kok søtpotet til den er myk, fjern skallet og mos. Du kan også ha den i ca 10 minutter i mikrobølgeovn, da anbefaler jeg å stikke hull i den med gaffel eller å dele den opp. Mos den med stavmikser eller gaffel, og tilsett resten av ingediensene. Ha i vann til røra blir passe tykk, og stek på middels varme i panna. Jeg lagde en jordbærkrem av cottage cheese, sukkerfritt syltetøy, sukrinmelis og litt vann som jeg la lagvis mellom pannekakene. Min fikk litt mye vann i seg og ble litt for rennende, men smakte forsatt utrolig godt!

Lenkene i innlegget er sponset



Så kan jeg med et gledeshyl melde om at favoritt-tightsen min har kommet i flere farger! Midrise compression tights har vært favoritten min siden dagen den kom, med høyt liv og god kompresjon. Den sitter som et skudd, og kunne ikke vært mer fornøyd med den tightsen. Det eneste som manglet var litt farger, jeg er jo så glad i det! Og nå har det altså kommet, i lilla, rosa og blå. Problemet mitt nå er jo bare at jeg ikke klarer å bestemme meg for farge! Vil du se nærmere på tightsen finner du den HER.

Hvilken farge ville du ha valgt?

9 kommentarer
    1. Hei Nora! Mmmm, har ingen andre ord enn det 🙂 Dette skal det handles inn til i dag, så da har jeg kveldsmaten i boks 🙂 Kanskje jeg lager noen ekstra, så er frokosten til i morgen klar også 😉 Takk for tips! Ha en flott tirsdag!

    2. Nam 🙂 har selv bestilt den rosa 🙂 beste tightsen! liker ikke de andre modellene til 2xu – med knytting i livet…gav bort den ene jeg hadde… Du får ha en fin dag, og fortsatt god bedring med ryggen 🙂

    3. Hei! Jeg er fast leser og synes du er utrolig flink og inspirerende! Du har alltid tips og gode innlegg som gjør meg gla, tusen takk!
      Men kan jeg stille deg et litt personlig spørsmål? Det har seg slik at jeg over tid har vært utrolig slapp og sliten (selv om jeg trener regelmessig og spiser sunt). Og i det siste har det tatt helt av! I tillegg står magen min rett ut og det ser ut som jeg er 6mnd på vei.. I det siste har jeg tenkt at kanskje det er kunstig søtstoff som er syndebukken. Jeg drikker mye fun light og pepsimax + mye sukrin og andre varer med kunstig sukker. Har du noe erfaring med dette? Reagerer du på kunstig søtning?
      Ha en super dag!
      -Lovise

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg