Ny treningvideo, toasthjerter & giveaway

I vinterferien hadde vi pause, men nå er mandagsvideoen med Adressaavisen på plass igjen! Du får sett videoen ved å klikke på bildet over, og denne gangen er det rygg og skuldre i fokus. Jeg sliter jo med ryggen, og derfor fikk jeg hjelp av Lucia på mange øvelser i filmen. Det setter jeg utrolig stor pris på, og jeg synes resultatet ble bra jeg!

T-skjorte fra Kari Traa / Tights fra 2XU / Sko fra Adidas (lenkene i innlegget er sponset)

Lucia er ikke bare en god venninne og treningspartner, men hun har jo også sitt helt eget klesmerke. Vi feirer videoen med å gi bort et valgfritt plagg fra den nyeste kolleksjonen hennes, som du finner HER. Finn ditt favorittplagg, legg igjen linken samt epostadressen din i kommentarfeltet så er du med  i trekningen! Jeg har også et mattips til dere denne mandagskvelden, nemlig toasthjerter. Jeg har jo fått helt dilla på å bruke vaffelhjernet i matlagning nå om dagen, og speltlomper fungerte utmerket som toast. Fyll en lompe med det du ønsker, jeg brukte gresk yoghurt, litt paprika, rødløk, chorizo og mozarella. Legg en ny lompe over, og stek i vaffeljernet i noen minutter. La de gjerne avkjøle seg litt, da blir de ekstra sprø.




Med en enkel salat på siden er det bare å nyte denne superenkle og smakfulle retten. Resten av kvelden skal jeg slappe av på sofaen, og ønsker dere alle en riktig god mandagskveld!

158 kommentarer

Siste innlegg