Slyngetrening og frisk lunsj

 Selv om vinterferie var fantastisk kjenner jeg at det er veldig godt å komme hjem igjen også. Jeg har fått trent litt i slynge og fått beskjed om å prøve å utfordre meg selv litt mer på kondisjonsbiten. Jeg skal bli skikkelig svett, og det er jeg ikke akkurat lei meg for. Nå er det fire uker siden jeg trente vekter, og derfor blir det iallefall godt å få opp pulsen litt. Jeg kan gå i motbakker, svømme, gå på ski eller bruke ellipsemaskin – alle disse er relativt skånsomme for ryggen. Det er først etter jeg er god og varm at jeg bruker slyngen lett – under gjør jeg roing i slynge og pushups i slynge. Hvis du vil utfordre deg selv på pushups, så sett føttene dine på en benk. Jo høyere benken er, jo tyngre vil øvelsen bli. Det er faktisk en veldig god øvelse, som jeg har brukt å gjøre 1-2 ganger i uken. Super trening for både bryst, skuldre og kjerne.

Lilla og superbehagelig tights fra Craft / pastellgrønn singlett fra Casall




Husk at i dag er den aller siste dagen hvor du kan få 25% rabatt på et valgfritt produkt hos X-life! Bruk bare rabattkoden 25 i kassen, så vil det bli trukket fra den dyreste varen. Og når vi snakker om rabatt, har dere lagt merke til hvor billig det har blitt for mager kesam og cottage cheese? 9 kr for en kesam og 12 kr for cottage cheese på Rema 1000, da blir det plutselig litt lettere å velge sunt! Blandet med en boks yoplait, en nektarin, litt druer og blåbær ble dette en utrolig god og frisk lunsj.

Ha en super onsdag alle spreke lesere 🙂

8 kommentarer
    1. Hvilken Rema 1000 i Trondheim handlet du kesam og CC på? 😀 så billige proteiner må man jo sikre seg!

    2. Har lagt merke til det selv, så jeg har hamstret 🙂 Men vet du om det er kampanje, eller om de har satt ned prisene for “alltid”?

    3. Jeg stusset også over prisen på cottage cheese forrige uke. Hvis dette ikke bare er et vanlig ukestilbud, så er det jo veldig positivt, da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg