Flowerpower og bærdessert

God kveld! Jeg titter innom for å gi dere et superenkelt tips til kveldsmat, som er ferdig på fem minutter og smaker helt himmelsk. Jeg har her brukt 400 g frosne jordbær og en scoop vaniljeprotein som jeg har most sammen med stavmikser. Jeg legger bærene i mikrobølgeovnen et par minutter først, slik at de fortsatt er delvis frosne men myke nok til å bli most. Deretter toppet jeg med hjemmelaget granola og litt blåbær, et enkelt og raskt måltid som også er utrolig sunt. Frosne jordbær koster ikke engang 10 kroner på Rema, så billig er det også. Ingen grunn til å ikke spise noe sunt og godt til kvelds med andre ord 🙂 Den er så god at den absolutt kan kalles en liten dessert, og kan nytes til frokost, lunsj eller kvelds.


Jeg har vært på HIT for å tøye, rulle og gå litt på ellipsemaskina igjen i dag også. Alt hjelper, bare det å føle at jeg har brukt kroppen litt er en veldig god følelse. Nå er det faktisk tre uker siden den dagen jeg fikk vondt i ryggen, altså er det tre uker siden jeg sist trente. Jeg har aldri i hele mitt liv gått så lenge uten å trene, så da føles det godt å bare være på gymmet litt om ikke annet. Nye treningsklær hjelper det og, ekstra motivasjon til den dagen jeg er tilbake i full sving igjen! Elsker blomsterprintet på den nye tightsen fra Casall, og ikke minst teksten på toppen hvor det står “Go beyond your limits.”

Tights og topp er begge fra Casall (sponsede lenker)

Nå skal jeg slappe av i sofaen med litt serier resten av kvelden, og tenke ut hva jeg skal finne på til Valentines! Ha en fortsatt fin kveld da dere 🙂

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg