Omelettwraps med spekeskinke og XO-lips

Dagens tidlige lunsjtips vil dere IKKE gå glipp av! Omelettwraps med spekeskinke smakte utrolig godt, og det blir muligens en reprise av denne til kveldsmat kjenner jeg. Jeg brukte spekeskinke som fyll i dag, men det er jo så mye godt man kan putte i en wrap! Pålegg av kyllingfilet, røkelaks, fetaost eller kokt skinke – mulighetene er det bare kreativiteten som setter grensen for. Oppskriften på denne er lekende lett, visp to egg sammen med to ss melk og litt krydder. Stek på middels varme i panna akkurat som en tynn omelett. La den skli av panna og over på et fat, før du fyller den med akkurat det du ønsker! Jeg valgte å smøre de med Philadelphia og toppet med spekeskike, purreløk, paprika og agurk. Så godt og så utrolig enkelt!




Ikke har jeg bare fått en digg lunsj i dag, jeg har også vært hos Elin på Injeksjonsspesialisten for å få litt fyldigere lepper. Jeg har som nevnt fokus på å gjøre ting som gjør meg glad nå, og kall meg gjerne overfladisk men jeg blir gladere av å føle meg finere jeg! Er det noen som virkelig får til det så er det Elin, jeg har vært demomodell for henne helt siden 2011 og har aldri vært annet enn strålende fornøyd. Å ha Restylane i leppene er helt ufarlig, så lenge du gjør det hos noen som er autorisert. Dette er ikke noe som skal gjøres hos hvem som helst, og i alleafall ikke på egenhånd. Elin er dermatologisk sykepleier og perfeksjonist til fingerspissene, noe jeg virkelig setter pris på. Signaturbehandlingen til Injeksjonsspesialisten heter XO-lips, som vipper opp din egen leppe. Leppen får da mye mer naturlig fylde, og mindre “nebb.” Det er ikke skjønnhet som er mitt spesialområde, da er det godt å kunne la det ligge i hendene til noen andre og vite at jeg blir 100% fornøyd. Jeg kan med hånden på hjertet anbefale Elin innen alle områder for skjønnhet 🙂

Jeg vet mange lurer på hvordan det ser ut rett etterpå, om man hovner veldig og får “duckface” som det så fint heter. Det er nok litt individuelt, jeg merker ikke noe særlig av det og dette bildet er tatt rett etter behandlingen. Av eksperten Elin fikk jeg noen tips om hvordan huden min kan bli bedre også, om jeg ikke kan jobbe med muskulaturen min er det fint å ha andre ting å jobbe litt med. Snart skal jeg jobbe litt på ordentlig også, jeg er fortsatt 90% sykemeldt men jobber de timene jeg klarer. I dag har jeg en god dag og tror jeg skal få til endel, tror lunsjen skal få mye av æren for det!

5 kommentarer
    1. Prøvde denne til lunsj idag, og du verden så godt! 🙂
      Tilogmed samboeren, som aldri spiser slike sunne retter som meg, ville smake, og likte det! 🙂
      Takk for oppskrift! 😀

    2. Mmmm, du lager så mye godt, tenker denne blir god til frokost og. Matlysten var ikke på topp idag etter bytur igår, men imorgen derimot. Gleder meg. Sconesene så også helt fantastiske ut:) Benytter sjansen til å ønske deg god bedring. Håper du blir frisk og rask snart, rehab/opptrening kan være en tålmodighetstest, men også interessant. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg