hits

Fremskritt og hverdagshamburger

Mandag igjen, en ny uke med nye muligheter er her! Jeg var tilbake p HIT i dag tidlig, og det var utrolig godt. Jeg gjennomfrte noen PT-timer fr jeg trente litt forsiktig selv i slynge, og det gikk overraskende bra! Det er s godt fle at jeg fr brukt kroppen litt i allefall, s m skal jeg ta i bruk slynge mer og mer sammen med rehab-velsene mine. Jeg forskte meg ogs p ellipemaskin, nr den kjennes helt smertefri skal jeg prve meg p ski. Frst m vret bli litt bedre da, akkurat n er jeg fornyd med holde meg innendrs! Kroppsroing i slyge som jeg gjr under er en kjempefin velse, og du kan selv bestemme hvor tung den skal vre. Jo mer parallelt du ligger mot gulvet, jo tyngre blir velsen. Jeg kjrte den ganske lett, men jeg er bare kjempeglad for alt av fremskritt n om dagen!


Favoritt-tightsen fra 2XU / T-skjorte fra Kari Traa / Sko fra Adidas (sponsede lenker)

Grsdagens middag ble sunne hamburgere, og brdene som ble igjen ble bde kveldsmat og lunsj. S godt og s enkelt! Hamburger lages av 800 g karbonadedeig, 2 egg, litt hvitlk samt salt og pepper. Fom til seks hamburgere, og stek p middels varme i panna. Hamburgerbrd lagde jeg av havregryn, solsikkekjerner, to egg, en klype salt og litt vann. Jeg har ikke mlene, jeg lager ofte slike brd p slump. Bruk mest av havregryn, tilsett solsikkekjerner og egget og akkurat nok vann til at deigen blir litt klissete. Form til flate hamburgerbrd p et bakepapir og stek midt i ovnen p 220 grader i ca 15 minutter.




Som tilbehr valgte jeg stpotetbter, salat og hvitlkskesam - en perfekt hambrukertallerken i mine yne! Nr den lages s sunn som denne kan man spise hamburger hver dag i uken hvis man vil, det handler bare om plukke de riktige rvarene. Ingen grunn tl vente helt til helgen for spise burger med andre ord, spis med god samvittighet! Dette mltidet er veldig mettene, og det ble derfor igjen mange hamburgerbrd. De ble spist opp senere med plegg, like godt det ogs.




Dagens mattips fra meg denne mandagen, og jeg hper dere alle starter uken p en sprek mte! Mandagen setter standarden vet dere :)

5 kommentarer

S flott at du er p bedringens vei! Bare ikke tren for hardt n da - men det har du vel kontroll p :-)

Hvem er det som tar bilder av deg?

Martine: jeg gjr det som regel selv med selvutlser :) ellers er det noen av de jeg jobber med p treningsstudioet som gjr det :)

Det s digg ut! Kanskje jeg skal prve meg p en snn til helgen :-) Gr p diett, s blir ikke mye variasjon i mltidene mine i ukedagene akkurat :-(...

Herlig lese! :-) St p Nora, dette gr fint! Jeg driver fortiden utdanner meg til PT gjennom AFPT WEB, og lurte p om du kunne ha skrevet et innlegg om praktisk og teoretisk eksamen :-) hvordan dette foregr, synspunkter, tips/triks osv. Hadde satt utrolig stor pris p det! Ha en fiin kveld, kos deg :)

Skriv en ny kommentar

bloglovin Matprat