Ute i hardt vær & søndagsfrokost


Hvis bare hver dag kunne starte sånn som denne! Jeg våknet tidlig med Guapo godt krøllet inntil meg i senga. Jeg sto opp og spiste en stor og god frokost, med litt av alt. Jeg klarte ikke å bestemme meg for om jeg ville ha søtt eller salt, så jeg tok enkelt og greit begge deler. En boks cottage cheese, eplebiter, blåbær og bringebær ble det søte, mens to knekkebrød med egg og kaviar ble det salte. Sammen med en god kopp kaffe tror jeg ikke at jeg kunne ha fått en bedre start på dagen. Jeg spiser normalt sett ikke frokost, men opplever å bli veldig kvalm hvis jeg ikke spiser på morgenen nå som jeg tar så mye smertestillene. Men når jeg kan stå opp for å spise frokoster som dette klager jeg absloutt ikke! Akkurat nå regner det så mye at jeg holder meg innendørs, men vi trosset stormen i går og fikk knipset noen bilder på turen også:

Lenkene i innlegget er sponset

Det blåste friskt, men det finnes som nevnt ikke dårlig vær – bare dårlige klær. Vi var ute ganske tidlig, og litt senere på dagen blåste stormen så heftig at vi var nødt til å holde oss innendørs. Jeg er så glad i den lange parkasen fra Kari Traa, som er både vind- og vanntett. I tillegg har den to lag, og den knallrosa innerjakken kan tas av hvis det ikke er behov for den. I helga har jeg virkelig trengt den, godt med litt ekstra isolasjon når det stormer ute! Hvis du også trenger en fin og varme parkas som holder både vind og vann kan du klikke den hjem her.


Jeg fikk ikke bare tatt bilde av jakken, men jammen fikk jeg lurt med pappa på en selfie også! Både han og mamma sover enda, og nå skal jeg sette i gang med å lage sunne pannekaker til de står opp. Det er jo tross alt morsdag, og så godt som de tar vare på meg når jeg er i dårlig form er det fint å gi litt tilbake også. Håper alle mødre har en super dag, og at alle barna deres gjør sitt beste for å varte de opp 🙂

4 kommentarer
    1. For en deilig frokost! Perfekt på en søndag 🙂 skal du forresten snart ha en spørsmålsrunde? Det hadde vært gøy 😀

    2. Det er så deilig å være ute ved sjøen når det er storm. Man føler seg ikke akkurat så stor da! Det blåste ganske friskt i Trondheim også i går, men kan tenke meg at det var mye finere å være på Frøya å se naturens krefter herje der 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg