Terapi & frisk lunsj

Hei dere! Denne lørdagen har jeg startet med en rolig tur sammen med Guapo ute i sola. Det er så godt med frisk luft, sola i øynene og bølgesvulp i bakgrunnen. For engangsskyld tok jeg ikke med meg musikk, men lot hodet bare få hvile fra alt støy og bråk. Det var faktisk utrolig godt , med bare total ro og ha muligheten til å nyte naturen. Det er nesten litt terapi å komme seg ut, jeg føler meg alltid hundre ganger bedre etterpå 🙂 Jeg kjøpte meg sele til å ha rundt livet før turen, sånn at jeg slipper å få vondt i ryggen hvis Guapo trekker når vi går. Den ble jeg kjempefornøyd med, null ryggvondt og jeg kunne bare nyte turen.

Fleecejakke og pannebånd fra Kari Traa / Subzero tights fra 2XU (sponsede lenker)

 

Vel hjemme var jeg sulten og gikk for en rask lunsj. En boks cottage cheese, jordbær og eple ble løsningen. Siden jeg var kald etter turen drakk jeg også en stor kopp te for å komme meg i varmen. Jeg har funnet en ny favoritt-te som jeg bare må tipse dere om! Jeg er egentlig ikke så gla i frukt-te men denne nye jeg fant i butikken med smak av mango og fersken var helt utrolig god. Sammen med den friske lunsjen ble det virkelig en kjempegod kombinasjon 🙂




Nå får jeg besøk av bestevenninna mi,  vi skal bare slappe av og kose oss. Ha en fin lørdag alle sammen!

7 kommentarer
    1. Ser ut som en perfekt start på dagen! Ønsker deg forresten god bedring, så får vi håpe at ryggen snart kommer seg:) jeg har også testa ut den teen, og den er bare helt fantastisk!!!
      Ønsker deg fortsatt en super helg:)

    2. Så herlig! Samme start på dagen her, etterfulgt av en real bakerunde, litt lekser og yoghurtnøtter;) Kan jeg spørre hva det er som gjør at du har så mye ryggplager? Elsker bloggen din, du kommer med masse gode oppskrifter og treningsinspirasjon! God helg:)

    3. Hei! Kjedelig å høre om ryggen. Det er lett å ta for gitt å være frisk og fin å ha gode rutiner, mens man klager over ting på treningsfronten som i det store og hele kanskje er litt ubetydelig! Ønsker deg god bedring 😊 håper du kommer deg fort!
      Hadde du planer om å stille til våren? Hva skjer med det?
      Mvh Hege.

    4. Hege: Du har så rett, det er bare vanskelig å se det selv når man er midt oppi det. Jeg kommer med et innlegg om planene fremover snart, må bare få summet meg litt selv først 🙂 Takk for fin kommentar!

    5. Jeg spiser 10-12 frukt om dagen. Det kan jo kanskje bli litt dyrt, men slik har min livsstil blitt så velger å prioritere sunn og næringsrik mat. Det går vell ikke ann å få for mye frukt og grønt? Fungerer det fint å spise havregrøt og supplere med frukt for å øke kaloriinntaket?

    6. Takk for tipset, og den maten så god ut. :p
      Digget de freshe klærene. 🙂
      Mvh Elisabeth. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg