Kylling, grønnsaker og Oslo

God kveld alle sammen! Jeg er endelig fremme i Oslo etter en lang tur som virkelig kjentes i ryggen. Heldigvis hadde jeg med meg god mat i allefall, det gjør straks saken bedre! Jeg lagde dobbel porsjon med middag i går kveld, og hadde med en stor matboks på veien. Middagsrester er virkelig det enkleste jeg vet å ha til lunsj dagen etter, det tar jo ikke noe lenger tid å lage dobbelt så mye når man først er i gang! Her har jeg stekt kyllingfilet sammen med presset hvitløk, litt fersk ingefær og en halv rød chili. Samtidig kokte jeg blomkål, og moste den med stavmikser. Jeg tilsatte resten av chilien, noen ss med kesam og litt salt for å få ekstra god smak på den også. Litt salat på siden så er tallerkenen fylt opp, kylling og grønnsaker trenger virkelig ikke være kjedelig!


Jeg bor hos min kjære lillesøster mens jeg er i Oslo, og vi gikk oss en lang tur når jeg kom frem. Det aller beste for ryggen min er å ligge eller å gå, så da prøver jeg å få til så mye jeg kan av sistnevnte. Med kaldt vær i hovedstaden var det bare å kle på seg, og bagen min var heldigvis full av varme og gode klær. På grunn av gårsdagens konkurranse kjørte jeg helantrekk fra 2XU, perfekt på denne kalde vinterdagen!

Thermal top fra 2XU / Subzero tights fra 2XU / boblevest fra 2XU (lenkene innlegget er sponset)


Tomlene opp for 2XU og tomlene opp for at jeg har trukket vinner av konkurranse! Helene Berner ble den heldige vinneren av klær fra 2XU og billetter til blogawards i morgen. Jeg for min del må prøve å finne ut hva jeg skal ha på meg, jeg bor jo ca i treningsklær og eier knapt noe annet. I morgen er dresscoden litt annerledes, men heldigvis har jeg en lillesøster som har en litt mer velfylt garderobe enn meg! Det er ekstremt mange flinke bloggere i min kategori som årets treningsblogger, så jeg har overhodet ingen forventninger. Det blir uansett utrolig gøy å være med på showet, bli litt bortskjemt i morgen og få litt kvalitetstid med søstersen. Ha en super kveld alle sammen!

4 kommentarer
    1. Ha et fint Osloopphold, håper ryggen bedrer seg 🙂 Krysser fingene for deg i blogawards! Skulle så gjerne vært å sett 🙂
      Har også sendt deg en mail jeg håper du kan ta deg tid til å svare på når du får tid!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg