Hjemmekontor og indisk vri

God onsdagsmorgen alle sammen! Jeg startet dagen med å gå en time med Guapo, det er så frisk og god start på dagen. Noe av det fine med å ha hund er at jeg må ut å gå, selv om jeg egentlig kunne tenkt meg å ligge litt lenger under dyna noen ganger. Både jeg og han har jo godt av det, det er det ingen tvil om! Nå sitter jeg nydusja i sofaen og er klar for hjemmekontor, onlinekunder skal følges opp og mailboksen skal besvares. Det er veldig koselig å sitte hjemme i stua med ting jeg synes er gøy, spesielt når jeg har Guapo rundt meg og koseklærne på! Jeg elsker dette nye settet fra Adidas, med hettegenser og kosebukse. Buksa sitter stramt, er høy i livet og ser veldig bra ut selv om den er supercomfy. At den koster bare 249 kr her er heller ikke dumt, genseren finner du i både grå og svart som jeg har på bildene under.

Lenkene i innlegget er sponset




Det blir ikke bare jobbing, jeg kan jo styre tiden min selv så det er greit med litt pauser innimellom. Både tobeinte og firbeinte har godt av litt trening også, og for min del bruker jeg min fantastiske doorgym ofte. Hver gang jeg går forbi tar jeg noen repetisjoner, for det er jo sånn at jo mer man øver på noe jo bedre blir man! Jeg hadde ekstemt store planer om å lære Guapo masse kommandoer og triks da jeg fikk han, men sånn ble det ikke. Jeg tenker likevel at jeg har en fantstisk snill og lydig hund, da er er det ikke så farlig om han kan å spille død eller rulle rundt. Han kan iallefall å gi labb som dere ser, så får i se om vi kommer lenger i treninga der også!


Over ser dere gårsdagens middag, kylling, ris og grønnsaker. Det trenger absolutt ikke å blir kjedelig – det handler bare om kreativitet! Jeg gikk i går for en indisk vri, og stekte kyllingfilet med hvitløkspulver, litt chili og malt ingefær. I mellomtiden kokte jeg ris, og på slutten av koketiden tilsetter jeg noen ss karri og litt sukrin. Curryris er så utrolig godt synes jeg, og jeg kunne spist det hver eneste dag. For å få dekket litt av grønnsakskvoten gikk jeg igjen for blomkålmos, mos en kokt blomkål med stavmikser, tilsett krydder av ønske og noen ss mager kesam , og plutselig har du en gos og enkel måte å spise grønnsakene dine på. Om du følger en matplan eller bare prøver å leve litt sunnere er det absolutt ingen grunn til å spise kjedelig mat, det er bare å leke seg litt med ulike ingredienser og smaker. Kylling, ris og grønnsaker kommer aldri til å bli kjedelig her i gården i allefall 🙂 Nå skal jeg sette i gang med jobbingen igjen, ha en super onsdag alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg